CRAZY MAKE-UP CHALLENGE: KOLORowe PTAKI na HALLOWEEN? ;)

Projekt Crazy Makeup Challenge dobiegł końca, a ja jeszcze nie dodałam wszystkich prac.. Wybaczcie, gdzieś już na samym początku zaginęłam w tym projekcie. Za duży wybór kategorii? Możliwe.. Cóż, teraz na szczęście w innych projektach staram się nadążać :) Wybaczcie brak postów ostatnio, ale jestem troszkę zabiegana.. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie to się zmieni ;)
Dzisiaj więc przedstawię Wam ptaki, nieco nieudane z kategorii 5., kolory z 6. oraz z 8. moją propozycję na Halloween - a to już niedługo wypada to święto, więc mam nadzieję, że zainspiruje Was ;)

Na pierwszy ogień kolory:


To zdjęcie nie jest jakieś mistrzowskie, ale strasznie mi się podoba :)
Do wykonania użyłam:
krem CC Bell
cienie z dużej paletki od Linki
top na usta Essence Circus circus
róż Essence Breaking dawn part 2
brokat Miyo od Cathy
tusz do rzęs Bell Hypoalergic

Kolejne, tym razem Halloweenowe :) Inspirowałam się drapaniem aż do krwi po paznokciami.. Kojarzycie może, że Samara w Ringu próbując wydostać się ze studni połamała, a nawet pozbawiła się paznokci. Motyw krwi za paznokciami pojawia się również w wielu innych filmach tego gatunku. Dla zainteresowanych dodam, że wykonanie jest banalne: wystarczy na paznokcie pomalowane bezbarwnym lub typowo frenchowym, jasnym lakierem na końcówki nanieść troszkę czerwonego lakieru (można go rozbryzgać gąbeczką), a następnie 'dogąbeczkować' odrobinę czarnego i powtórzyć czerwonym do uzyskania oczekiwanego efektu ;)
Użyłam:
Bell, French nude, nr 2
Golden Rose, Nail art, nr 106
Lovely, Moulin Rouge, nr 4

Teraz z serii ptasiej - nie mam chyba talentu do malowania tych stworzeń, albo po prostu nie był to mój dzień na tworzenie takiego wzoru :P
 Użyłam:
Golden Rose, Nail art, nr 106
Rimmel, 60 seconds, nr 840 Blue eyed girl

Dodatkowo przypomnę Wam kilka prac...
Z tej samej kategorii:
Motyle - KLIK

Pióro - jeden z moich pierwszych wzorków KLIK

Oraz z kategorii 7.
Komiks KLIK

Figury KLIK

I wracając do 8.

KOSMOS na paznokciach :)


Uff, pozostała mi jeszcze moja inspiracja - szukam pomysłu ;)

Macie swojego faworyta? ;)

10 komentarzy:

  1. Mi chyba najbardziej przypadło "rozgwieżdżone niebo" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "rozgwieżdżone niebo" - świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba widzialaam cie kiedys na yt :D Zapraszam Cię też na rozdanie 15 wosków + kominka ;D wystarczy dodać komentarz konkursowy http://lllilian.blogspot.com/2013/10/rozdanie-woskow-yankee-candle-15-woskow.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozgwieżdżone niebo i galaxy wyglądają najfajniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rany, ten projekt czerwony na pazurkach - obłęd, aż mnie paluchy bolą

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam horrory, więc oczywiście paznokcie inspirowane Ringiem ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger