Łapy łapy, cztery łapy :]

Dzisiejszy post będzie poświęcony 2 tygodniowi Projektu Paznokciowego

Motywem mają być słowa:


Z tym tematem kojarzy mi się taka stara piosenka:
Oczywiście nie chodzi mi o treść piosenki, lecz jedynie te oto słowa:
'Łapy, łapy, cztery łapy
a na łapach pies kudłaty'
Moja propozycja mani:

Zmalowany przy użyciu lakierów:
 Golden Rose, Nail art, nr 106
Quiz Cosmetics, Safari, pink

P.S. Moim zdaniem lakier nie oddaje wspaniałego, neonowego koloru lakieru :(
Jak wyglądała by Wasza propozycja? :)

21 komentarzy:

  1. Twój blog to trochę nie moja bajka, ale zapraszam do mnie:) origamiiptaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kochane paznokcie! i love it <3 They are super duper cute! AND YOUR DOG IS SUPER DUPER CUTE <3
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie Ci to wyszło :)

    A co do blogrolla to wchodzisz w to co się dodaje blogi i tam masz "Pokaż" i wybierasz ile blogów ma Ci pokazywać, wybierasz i zapisujesz :p i potem wyświetla Ci się np. 5 blogów, a reszta dopiero po kliknięciu "pokaż więcej" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam lakiery Safari, mają niezliczoną ilość odcieni i są taniutkie :) A Twój mani piękny! Przy okazji zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śłodnie mani <3, u mnie lakiery z Safari nie utrzymują się nawet dwa dni :/ - moje paznokcie nie polubiły się z tą marką, a żałuję, bo niektóre kolorki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne paznokcie, moje pieski nie są kudłate tylko gładkie

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie te paznokcie, fajny pomysł :) pamiętam tę piosenkę z dzieciństwa jak na vivie leciała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wreszcie kupić lakier Safari ;)

    Pomysł bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wiedziałam,że znam ten róż - otóż ten sam leży w mojej skrzynce lakierowej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne i wyraźne wzorki:)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post , świetny wygląd bloga . Śliczne paznokcie ;]
    Zapraszam na rozdanie : wicy1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne pazurki Kochana! A tego neonka też mam u siebie, cudownie wyglada na żywo :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger