Paznokciowy team prezentuje [12] Galaxy

Wzorek wybrany przez Zaczarowanaą wzbudził strach we mnie i koleżankach, jednak każda wzięła się za siebie i jakoś nam się udało :)
Wzór
Do zmalowania tego wzorku użyłam:
Wibo, Express Growth, nr 34
Wibo, Express Growth, nr 482 (new trend) - moja nowość :)
Lovely, Color Mania, nr 25
Użyłam również srebrnego sypkiego brokatu oraz gąbeczki - ucinek od gąbki do zmywania naczyń ;)

Moim zdaniem bardziej wyszedł mi taki gwiezdny pył :)
Druga ręka ;)

Oczywiście uwaliłam skórki..
Dziewczyny jak je czyścicie, żeby przy okazji nie zmywać lakieru z pazurków?

11 komentarzy:

  1. Skórkami się nie przejmuj, mam z nimi te same problemy co Ty. Może jakiś zmywacz w sztyfcie by się sprawdził? Widziałam, że coś takiego istnieje, ale nie wiem czy faktycznie działa. Poza tym masz cudne te paznokcie. Zaczęłam z byka patrzeć na mój kuchenny zmywak :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm muszę się z tym rozejrzeć ;) Walczyłam przy użyciu patyczków kosmetycznych, ale nie zawsze jest to dobre rozwiązanie..

      Usuń
  2. prześliczny ten manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ładnie wyszło - jeszcze się doszkolimy i będzie idealnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo się okaże, że salon manicure otworzymy hah :D

      Usuń
  4. Amazing post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger