Stenders - musująca kula do kąpieli - Arbuz

Ta recenzja będzie stosunkowo krótka. Nie mam się co tu rozpisywać, gdyż prawie wszystko wydaje się identyczne w porównaniu do kuli Wodospad.

Opis producenta:
Zachwycające chwile w kąpieli!
Ta ręcznie wykonana kula do kąpieli wypełni Twoją łazienkę bukietem radosnych aromatów. Gdy będziesz cieszyć się rytuałem kąpieli, Twoją skóra zaopiekują się sól morska i olej z nasion winogron. Po kąpieli poczujesz trwałą delikatność skóry, którą daje olej z nasion winogron. Kolorowe drobinki cukru zamienią Twoją kąpiel w zaskakująco radosną przygodę.

Cena 15 zł/130 g

Rozmiar: powiedzmy, że podobny do piłki do tenisa ;) Jest twarda, ale chyba też krucha.
Podobnie jak jej poprzedniczka funkcjonowała prawie 4 minuty od momentu wrzucenia jej do wody. Po jej działaniu pozostał ładny zapach.
Jako skutek delikatność wody of kors, dzięki której moja skóra była niczym pupcia niemowlaczka.
Przy tej kuli był taki mały suprise! Widzicie te kolorowe kropki, ciapki na kuli? Otóż w czasie rozpuszczania się kuli te groszki również z niej 'uciekają' i unoszą się niczym kuleczki styropianowe na wodzie. Wg mnie jest to uroczy efekt, który przyozdabia nam wodę w czasie kąpieli. Jedyny minus, że czasem osiadają na skórze, jednak łatwo je strącić i dalej cieszyć się kąpielą ;)
Kula z osobna jest zapakowana w folię i zawiązana sznureczkiem. Natomiast do niego doczepiony jest uroczy bilecik, z którego dowiemy się jaki jest skład kosmetyku, jak również innych rzeczy.

Wcześniej nie przywiązałam do tego wielkiej wagi, ale teraz jednak tak! Moim zdaniem napis 'Arbuz' powinien być ładnie nadrukowany, a nie napisany odręcznie! 

Lubicie takie umilacze do kąpieli? :)

6 komentarzy:

  1. Pewnie, że lubię kąpielowe umilacze. Takich dużych kul jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nigdy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wstyd pewnie nawet mówić, ale nie miałam jeszcze żadnej kuli do kąpieli ;p
    a wzorek - super dziękuje za przesłanie sama miałam już prawie identyczne u siebie także jak będzie moja kolej to dam en wzorek :)
    jak będziesz mieć jakieś pomysły jeszcze to wysyłaj śmiało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiedziałabym, że wstyd, ale dużo Cię omija ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger