Swatche: Wibo, Express Growth 482

Miałam pomalować pazurki na niebiesko i zrobić na nich wzorki odpowiednie do mojej tuniki, ale czas mnie przegonił, nie było na to czasu, więc zrobiłam dla Was chociaż swatche. Oto mój najnowszy nabytek - niby ciemny niebieski, wręcz granat, a jednak.. :)


Jak widać granat okazał się być pięknym niebieskim kolorkiem :) Mi kojarzy się z chabrami  które co roku ukrywają się w zbożu wraz z makami :)
Cena lakieru 5,19 zł/8,5 ml
2 warstwy
2 warstwy
2 warstwy
3 warstwy
Recenzję lakierów Express Growth znajdziecie TUTAJ ;)


Co powiecie o takim kolorku? :)
Ja już się w nim zakochałam :)

13 komentarzy:

  1. Oj, oj! bardzo mi sie kolor podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście jak chabry - piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. wiem, długo się koło niego kręciłam w Rossmannie:)

      Usuń
  4. hej:* jestem tu nie z przypadku :) widziałam,że bierzesz udział w rozdaniu w związku z czym chciałabym zaprosić Cię do siebie na moje rozdanie. Jeśli się zgłosisz będzie mi niezmiernie miło! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetnie prezentuje się na paznokciach :) Bardzo ładny odcień :)
    Przypominam, że jutro rusza projekt "Zainspiruj się naturą" Na moim blogu znajdziesz baner który możesz (oczywiście nie musisz) wstawić do swojego kwiatowego posta :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo intensywny, ale ładny. Nie jestem przeciwniczką lakierów, przy których prześwitują końcówki, ale w tym wypadku Wibo mogło dać więcej pigmentu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym, lepiej by to wyglądało :-)

      Usuń
  7. Mam go. Kolor jest piękny, ale te prześwity na końcówkach mnie strasznie odrzucają. A szkoda :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger