My mad world, czyli mobile mix [2]

Raz zdarzyło mi się dodać taki post o tu, a zauważam, że jest to coraz częściej modne na blogach ;) Dzięki takim postom możemy bliżej poznać życie autora/ki witryny, a czasem nawet pośmiać z zabawnych sytuacji. Nie wiem, czy będę regularnie dodawać takie posty jak np niektórzy - raz na tydzień, miesiąc, ale z pewnością pojawią się one jeszcze nie raz ;)

Schemat rozcieńczeń do chyba przedostatniego sprawka na biochemie - nic przyjemnego :P

 Tymbark - owoce świata - pyszne :D

Uwielbiam je nosić ♥

 Deszczowe SGGW.

Niedługo ruszają Ursynalia...

Kupcie mi taki sklep :D
[Factory Annopol]

Grzesio biznesmen ♥
[Factory Annopol]

 Poranki na przystanku :]

Kiosk - Metro Dw. Gdański.
Tiaaaa....

 Ślimak, ślimak pokaż rogi..

 Pieczemy muffinki z Grzesiem ♥

Noc Muzeów w NOKu - masa dzieciaków, ale kolejny fajny film i bohater - Szczerbatek, gwiazda mojej tapety na lapsie :)

 ENEMEF Noc Szybkich i Wściekłych z premierą najnowszej 6 części - świetne filmy, polecam! :)

Wybaczcie mi ostatnią nieobecność na blogu, ale totalny brak czasu mnie dopadł :(

A co tam się u Was działo ostatnio? :)

18 komentarzy:

  1. te tymbarki uwielbiam :)
    a buciki piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę jeszcze wypróbować liczi i żurawinę :D
      dziękuję :)

      Usuń
  2. Fajny pościk, nie widziałam jeszcze takiego...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo szkoda, ja już dość często się z nimi spotykam :)

      Usuń
  3. Fajne fotki :) SGGW? Planuję iść tam na studia w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ostatnio koncert Beyonce, zapraszam na wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. widzę, że mają już całą masę zwolenników :D

      Usuń
  6. uwielbiam takie posty :) buty sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tymbark I like it:) swietnie zestawione zdjecia, fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  8. "jak wytresować smoka" to moja ulubiona bajka :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger