Swatche: Editt Cosmetics, Flash (fioletowy metalik)

Tym razem pokażę Wam kolor lakieru od Editt Cosmetics. Numerek jest nieznany, ale pochodzi z serii Flash. Dorwałam go kiedyś na bazarku Włościańska za złotówkę ;) Kolor wybierał mi mój chłopak. Długo nie malowałam nim paznokci, więc gdy ostatnio na nich zagościł, Grzesiek nawet go nie pamiętał, a co dopiero, że to on go wybrał ;)
 
Mała buteleczka (6 ml), nieco większa od Miss Selene, z którą mi się kojarzy.

W zależności od światła kolor mieni się różnymi odcieniami fioletu :)
Na zdjęciach krycie po 2 warstwach.

Kolor jest mocno naładowany brokatem, wręcz metaliczny - tak stwierdził mój chłopak. Eh te lakiery samochodowe zwane metalikami..


Lubicie lakiery z dużą dawką brokatu? :)

10 komentarzy:

  1. uwielbiam brokatowe lakiery :)ten rowniez mi sie spodobal :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wolę 'gładkie' lakiery ale mimo wszystko lakier mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tak samo ;p Każdy fiolet kradnie moje serce ;p

      Usuń
    2. Również wolę te 'gładkie', ale mam to samo - FIOLET ♥

      Usuń
  3. Lubicie, lubicie. To zdecydowanie lakier dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolorek :) Mam bardzo podobny z Vollare o numerku 36 :) I także jestem zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vollare jest z Editt, więc można liczyć na podobiznę :)

      Usuń
  5. Piękny, imprezowy kolorek. Lubię lakiery z brokatem ,ale nienawidzę ich zmywać....
    Z przyjemnością dodaję bloga do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Na szczęście zmywając taki lakier można użyć foli aluminiowej ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger