Gelatelli - smaczne i tanie lody z Lidla ;)

Jako, że słoneczko znowu przygrzewa znów zaproponuję Wam coś dla ochłody, czyli.. LODY :) Tym razem są to nieco tańsze przysmaki z Lidla. Standardowo wybrałam się na lody z moim chłopakiem, przegrzebaliśmy zamrażarkę i znaleźliśmy.. Zapraszam do przeczytania :)
Każdy z nas zna lody Solo. Są wodne, lecz orzeźwiające - smak i pićku w jednym :) Idąc tym tropem oraz ostatnim odkryciem Black Mojito przejrzałam zamrażarki w Lidlu i dojrzałam podobne lody, tym razem spod marki Gelatelli. Są one pakowane w klasycznych już tubkach, ale wieczko jest półprzeźroczyste, a nie tak jak w innych metaliczne. Wykryłam 2 różne smaki - pomarańcza i cola. Obydwa są smaczne, intensywne (również zapach!) i dość mocne w porównaniu do wcześniej wspomnianego Black Mojito. Może to dziwnie zabrzmi, ale są lekko ciągnące się. Hm porównam to do takiej świeżej brzoskwini, którą gryziemy i się za naszymi zębami chwilkę ciągnie :) Ich kolory są równie nasycone jak na opakowaniach.

Początkowo myślałam, że pomarańcza będzie dla mnie lepszym wyborem, gdyż ma owocowy posmak, natomiast cola w tej postaci mi nie posmakuje. Jednak myliłam się - obydwa są genialne :)
 Przy tej masie 116g/110ml za loda zapłaciłam 89 gr (promocja; cena normalna to 99 gr) w Lidlu.

Skład:
Pomarańczowe: woda, sok pomarańczowy z zagęszczonego soku pomarańczowego 25%, cukier, syrop glukozowy, zagęszczony sok marchwiowy, stabilizatory: mączka chleba świętojańskiego, guma guar, pektyna; naturalny aromat, barwnik: ekstrakt z papryki, regulator kwasowości: kwas cytrynowy

Cola: woda, cukier, syrop glukozowy, barwnik: karmel amoniakalno siarczynowy, regulator kwasowości: kwas cytrynowy; stabilizatory: mączka chleba świętojańskiego, guma guar; naturalny aromat

Poczęstujecie się? :)

18 komentarzy:

  1. ja chętnie :D szkoda że nie mam blisko siebie lidla :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to szkoda, ale powiem Ci, że w innych sklepach też można znaleźć perełki ;)

      Usuń
  2. Ja dziękuję. Nie lubię wodnych lodów w tubkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię takie wyciskane lody, ale ze względu na to, że założyłam aparat nie mogę ich jeść :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to szkoda:( Ale jak zdejmiesz to będziesz miała okazję :)

      Usuń
  4. Chętnie ;D Plusem tych lodów jest to, że są nawet tanie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) A w porównaniu do ceny smaczne :)

      Usuń
  5. Tanie, zapewne smaczne i kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę zwrócić na na uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie zimno i wicher wieje.. ale na lodzika chęć mam zawsze :D hyhy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah jak jest chłodno to trudniej gardło przeziębić^^

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger