Dzisiaj za mną chodzi.. [25]

Tak, dzisiaj znowu męczę Was muzyką :) Tym razem będzie to piosenka 'Zanim pójdę' rockowego zespołu Happysad. Hm jak to wyszło, że przez ostatnie dni właśnie ta piosenka mnie prześladuje? Usłyszałam ją ostatnio w radiu, nie mogłam skojarzyć tytułu, zanuciłam ją Renacie, a później to już połowę gleboznawsta ją śpiewałyśmy.
Także pozdrawiam Renatę i jedziemy! :)


♪ Miłość to nie pluszowy miś ani kwiaty.
To też nie diabeł rogaty.
Ani miłość kiedy jedno płacze
a drugie po nim skacze.
Miłość to żaden film w żadnym kinie
ani róże ani całusy małe, duże.
Ale miłość - kiedy jedno spada w dół,
drugie ciągnie je ku górze. ♫

4 komentarze:

  1. kiedyś bardzo lubiłam tą piosenkę i zespół teraz mnie ale sentyment został :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro happysad to na plus! :)

    a u mnie nowy makijaż, zapraszam! http://pear-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger