Nowości z grudnia

Kompletuję produkty do podsumowania ulubieńców zeszłego roku - hitów i odkryć, ale jeszcze nie mam zdjęć, więc.. Pora rozliczyć się z grudniowych zakupów! Miało ich być mało, ale wszędzie te sprzyjające okazje.. Sami rozumiecie ;)

Pierwsza rzecz to eliksir do kąpieli z Bingo Spa, o którym Wam kiedyś mówiłam, że wpadł przy zmówieniu prezentów na święta. Dopiero teraz z kartonu trafił do mnie, bo cały czas stał w szafie u Grześka ^^

Kolejny zakup to zestaw Jantaru polecony mi przez Ewelinę K. (buziaki dla Ciebie :*). Zawrotna cena 16 zł za cały zestaw, to świąteczna oferta Auchanu ;)

Jak tylko usłyszałam o planowanym otwarciu sklepu Kiko w Arkadii, wiedziałam, że muszę się tam udać. A komentarze dziewczyn, że przystępne ceny kuszą.. no musiałam tam iść i na próbę wzięłam lakier, którym już robiłam choinkowe mani ;)

Te rajstopy już wcześniej kupowałam, ale po kilku wyjściach i świętach zostały zajechane.* Więc drepczemy do Gatty po nowe - świetny model, polecam! ;)
*Te też już trafiły do kosza. W Sylwestra oberwałam fajerwerkami i po nich. Grunt, że nie noga ;)

W wishliście zaplanowałam sobie zakup ciepłego kominu, jednak nie znalazłam takiego, który by mi się podobał.. Więc kupiłam chustę szytą na kształt komina. Btw, chcecie podsumowanie wishlisty? ;)
Oprócz niej w H&Mie również kupiłam kurtkę - parkę w kolorze khaki z misiem i podszytą pluszem. Nie mam jej zdjęcia, a w necie nie mogę znaleźć takiej samej -.- Muszę jedynie się pochwalić, że kupiłam ją w promocji -50%, więc nie zapłaciłam za nią 199 zł ;)

Zakupy z Patrycją (buziak:*) zakończyły się nowym owocowym lakierem Ferity z Hebe, oraz długo marzącą mi się pastą do głębokiego oczyszczania z serii Liście Manuka Ziaji w Rossmannie. Niby takie drobnostki, a znacząco poprawiły mi humor.

Kolejne łupy to wyprzedawane ozdoby świąteczne również z Rossmanna - urocze reniferki, którymi ozdobiłam paczki prezentowe, a gwiazdki wiszą na moim karniszu :)

Z Justyną (również pozdrawiam!:*) wybrałyśmy się do Inglota, bo chciałyśmy jakieś cienie do codziennego makijażu. I tak obie kupiłyśmy sobie paletki PRO5 nr 2 w promocyjnej cenie 39 zł. Podobną również obdarowałam Patrycję na święta - mam nadzieję, że się spodobała! :)

Podczas promocji w Hebe na Essiaki kupiłam nowy top, bo poprzedni już mi nieco zgęstniał. Do niego dobrałam zielonego Ruffles & feathers.

No i na koniec Biedronka - tutaj Grzesiek kupił mi popularną książkę Zniszcz ten dziennik. Sama uzupełniłam braki chusteczek nawilżanych. Poza tym kupiliśmy jeszcze 3 mini gry - bilarda, piłkarzyki i cybergaja (znanego też jako air hockey), jednak tego ostatniego już odsprzedaliśmy, bo okazało się to nie do końca nasza bajką - te nad morzem są lepsze :D Albo w Przysusze u Eweliny (pozdawiam :*)!


A jak tam nowości u Was? A może macie coś z tych rzeczy i powiecie jak się sprawują? :)

edit 07.01.2015
Na Wasze życzenie prezentuję gry z Biedronki. Jak już wspomniałam cymbergaja odsprzedaliśmy, ale piłkarzyki i bilard są z nami. Poza tym zapomniałam powiedzieć, że stoją na nowym zakupie, czyli białym stoliku Lack z Ikei. Tam również kupiłam białego Helmerka, który już stoi wypełniony kosmetykami - lakierami oraz zapasami. Wybaczcie za kiepskie zdjęcie, ale całkowicie o nim zapomniałam.

64 komentarze:

  1. podoba mi się paletka cieni, komin w panterkę i rajstopy:) ile zapalacilas za ten komin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat był na wyprzedaży, więc 20 zł, ale regularna też była znośna, bo 30 ;-)

      Usuń
  2. I u mnie na blogu dzisiaj nowości :D
    Haha ja też rajstopy to mam na jeden raz :P Ciągle je niszcze :( Kupiłam sobie czarne dwie pary i jedne poszły na sylwestra, a drugie na babskim :( Nie wiem jak ja mam je nosić :P
    Nie miałąm pojęcia, że w biedrze była ta książka :D
    Kiko - i ja tam niebawem lecę może nawet w środe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to lecę nadrobić! ♥
      Kiedyś miałam podobnie z rajstopami, teraz jest coraz lepiej! Ale przed fajerwerkami nie wiedziałam jak się w tym momencie ustrzec haha :D

      Usuń
  3. Teraz wszędzie jest ten zeszyt ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś szał na niego jest, więc sama też chciałam sprawdzić :D

      Usuń
  4. Używałam wcierki Jantar do włosów i mogę powiedziec ze jest swietna. Włosy po niej mniej wylatują i rosną szybciej, a ponadto mam wrazenie ze jest ich wiecej.
    A i zapraszam na rozdanie do mnie i na moj blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego efektu oczekuję :-D
      Dzięki za zaproszenie :-*

      Usuń
  5. o jaka super paletka z Inglota ;) Niech Ci służy dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wreszcie kupić tę pastę z Ziaji - jak tylko wykończę swój peeling. Świetne te rajstopki - mam podobne i bardzo je lubię, tylko szkoda, że rajstopy mają to do siebie, że tak szybko kończą swój żywot :P. Ja na Sylwestrze zaczepiłam bransoletką i już po nich. Też miałam kupić jakąś paletkę z tych promocyjnych w Inglocie, ale w końcu jak się okazało miałam chyba z każdej po jednym, dwóch lub trzech cieniach w swoich zbiorach więc odpuściłam, bo nie chcę ich dublować. A zamiast tego skusiłam się na paletkę z dziennymi kolorami z UD Basics2. Ciekawa jestem jak wyglądają te gry, które kupiliście - mogę liczyć na jakieś zdjęcie (choćby na facebooku)? ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rajstopy zdecydowanie za szybko lecą do kosza, powinni robić jakieś trwalsze! Aczkolwiek te może i miałyby szansę na więcej, gdyby nie fajerwerki ;)
      U mnie to pierwsze cienie z Inglota (poza tym z nowej kolekcji, który był kiedyś dodatkiem do gazety), więc mam pewność, że się nie zdublują ;)
      Oczywiście, że wrzucę zdjęcia gier - edytuję posta oraz wrzucę na fb ;)

      Usuń
  7. Lubię rajstopy z Gatty, promo w Inglocie super! I ta ksiazka-o czym bo kazdy ja kupuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książkę wypełniasz sama według wskazówek - np na wybranej str zbierasz naklejki z owoców albo wycinasz paski lub robisz odciski stóp ;-)

      Usuń
  8. Paletka z Inglota jest piękna. Komin w panterkę też ciekawy. Zestaw Jantar naprawdę udało Ci się kupić w okazyjnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się cieszyłam, jak go koleżanka z pracy wypatrzyła. Druga z kolei kupiła zestaw w Hebe, ok 10 zł drożej :(

      Usuń
  9. Ta książka jest już u mnie jakiś czas i jestem nią oczarowana :D

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie. dobrze, że nie noga :)
    nie rozumiem fenomenu tego dziennika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę :D
      Jeszcze go nie poznałam, ale z pewnością zdam relację w swoim czasie ;)

      Usuń
  11. Uwielbiam takie perełki do kąpieli:) i piękne cienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Nie wyobrażam sobie kąpieli bez wsypania czy dolania czegoś, co ją umili :]

      Usuń
  12. Szkoda, że nie mam dostępu do sklepu Kiko :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda rajstop, bo na prawdę świetnie wyglądają! Muszę sobie takie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam good to go! Szkoda, że do Auchan mam tak daleko, bo pewnie też bym się skusiła na ten zestaw Jantaru:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cienie z Inglota kolorystycznie pięknie wyglądają, a pastę z Ziaji uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takie cienie ostatnio ubóstwiam - sprawdzają się zawsze i wszędzie ;)

      Usuń
  16. Cienie Inglota śliczne :) Taki zestaw Jantaru też chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, nie wiedziałam, że w Auchanie można było kupić taki zestaw za tak małe pieniążki! Wielka szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Pasta Ziaji jest genialna! Tylko właśnie niedawno mi się skończyła :( Także muszę kupić ponownie ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pasta z serii Liście manuka jest super! :DDD Mam nadzieję, że będziesz tak samo zadowolona jak ja :). Przymierzam się do zakupu dokładnie takich samych rajstop co Ty - są przepiękne :D. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że będę, bo same dobroci o niej słyszałam :]
      Dziękuję i wzajemnie ;)

      Usuń
  20. świetna paletka! aż żałuję, że nic nie wiedziałam o promocji

    OdpowiedzUsuń
  21. Na bogato widzę :D oczka zaświeciły mi się na widok paletki z Inglota <3 Mam ziaje tą pastę i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być minimalnie - jedynie ten zestaw Jantaru i lakier Kiko, ale wyszło jak zawsze :P

      Usuń
  22. Hej!:) Podsumowuję akcję 100 dni pielęgnacji ciała. http://bognyprogram.blogspot.com/2015/01/podsumowanie-akcji-100-dni-pielegnacji.html Zapraszam do pochwalenia się rezultatami!
    Dziękuję za udział!

    Uwieeelbiam te rajstopy!:D A paletka w świetnej cenie, ciekawe czy jeszcze będzie w promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, muszę odnaleźć tylko swoją listę, którą przełożyłam podczas sprzątania :(
      Paletka na stronie Inglota cały czas jest w tej cenie ;)

      Usuń
  23. Jaki taniutki ten zestaw! Żałuję, że go nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie cena była kusząca.. ale przed świętami w tym biegu nawet nie pomyślałam, żeby się podzielić tą informacją, wszak każdy robił zakupy i myślałam, że zajrzy na dział z zestawami prezentowymi, ale teraz widzę, że był to błąd.

      Usuń
  24. Rajstopy są suuuper :) No i paletka z Inglota wygląda naprawdę fajnie. Gdybym nie kompletowała swojej, na pewno skorzystałabym z takiej okazji :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się na skompletowaniem, ale ta wyszła taniej, a w sumie to mój debiut jeśli chodzi o markę :)

      Usuń
  25. Ta paletka z Inglota jest genialna! Uwielbiam takie zestawienia kolorystyczne. Sprawdzają się zawsze i wszędzie, a makijaż nimi to zwykle czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo o niej pomyślałam, jak ją oglądałam. Więc nie było chyba zdziwieniem, że musiałam kupić :]

      Usuń
    2. No i bardzo dobrze zrobiłaś! Wcale Ci się nie dziwię :)
      PS: Boski Helmerek! <3

      Usuń
    3. Kolorówki nigdy za wiele, ją się używa, a nie zużywa ;)

      Usuń
  26. No no no, ale zakupy. Szczerze przyznam, to spodobały mi się rajstopy, ale krótkich spódnic/sukienek nie noszę, tylko takie do kolan, bo mam grube uda. No i nie wiem jak by u mnie wyglądały. Przypomniałaś mi, że muszę sobie kupić i rajstopy i spódnice, sukienki. Uwielbiam w takich chodzić, a mam tylko dwie na krzyż i niedługo się całkiem zniszczą. Fajna paletka z Inglota, ale ja już tyle mam, że muszę przystopować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nie znoszę długich spódnic/sukienek i stawiam na krótkie, choć nóg modelki nie mam. Jak to kiedyś moja mama powiedziała - lepiej takie nosić teraz niż po 50siątce :D

      Usuń
    2. To się w takie spódnice/sukienki zaopatrzę. W końcu co mi szkodzi :P

      Usuń
  27. Zwróciłam uwagę na paletkę Inglota. Coraz więcej osób ją zachwala. Rewelacyjna cena!!

    Ale fenomenu "Dziennika" nie rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja czekam na szansę jej użycia, ale najpierw chciałabym zrobić swatche :)

      Usuń
  28. Paletka z Inglota bardzo fajna i cena również zachęca do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wahałam się nawet jak zobaczyłam, że jest jakąś połowę taniej :D

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger