Endermologia, czyli jak pozbyć się cellulitu oraz ujędrnić ciało

Pomarańczowa skórka, lipodystrofia, czyli cellulit to sprawa, która niejednej z nas kobiet spędza sen z powiek. Nie dotyczy jedynie dziewczyn, które mają więcej ciała do kochania, ale również i te szczupłe przez niego cierpią. Kosmetologia estetyczna jednak nie śpi, tylko opracowuje to coraz nowsze zabiegi - jednym z nich jest endermologia.
Zdjęcie z czerwca - grudniowa aura nie sprzyjała.
Dzięki uprzejmości kliniki medycyny estetycznej BeautymeD miałam możliwość wypróbowania czy metoda faktycznie działa. 3 zabiegi na ciało - niby mało, bo zaleca się więcej serii, ale czy dało efekty dowiecie się czytając resztę posta.
Fotograficzną oprawą wpisu zajęła się moja przyjaciółka Patrycja, której z tego miejsca serdecznie dziękuję :*

Urządzenie oraz przebieg zabiegu

Urządzenie, którym wykonywane są zabiegi to Cellu M6 Endermolab. Specyfika zabiegu dla mnie jest ciężka do wytłumaczenia, więc tutaj odwołam się do opisu na stronie Beautymed. Jeśli chodzi o odczucia, to zabieg sprawia wrażenie masażu podczas zasysania ciała. Kolejna część to tradycyjny, mechaniczny masaż. Całość nadzorowana komputerowo, trwa ok 40 minut.


Podczas zabiegów panowała miła atmosfera. Podczas trzech sesji miałam okazję ponownie spotkać się z p. Olgą, którą poznałam podczas zabiegu Geneo+, o którym pisałam >TUTAJ< oraz poznać nową dziewczynę z zespołu BeautymeD, z którą równie świetnie nam się gawędziło nie tylko o urodzie ;)

Efekty po 3 zabiegach


Żałuję, że nie zrobiłam zdjęć przed i po zabiegach, aby pokazać Wam rezultaty. Muszę jednak przyznać, że już po pierwszym zabiegu mój facet zauważył jędrniejszą skórę, a z każdym kolejnym sama obserwowałam redukcję cellulitu. Oprócz tego zabieg stymuluje unaczynienie oraz krążenie krwi.
Jeśli chodzi o modelowanie sylwetki - również widać poprawę, jednak z tym jest jak z kosmetykami wyszczuplającymi - jeśli dodatkowo nie poćwiczymy i nie dodamy do tego diety, to większych rewelacji nie będzie.
Ponadto muszę przyznać, że każdy zabieg jest odprężający i relaksujący, powoduje rozluźnienie mięśni. Mimo wcześniejszych obaw bólu, który może pojawić się na początku zabiegu przed wyregulowaniem mocy, później wręcz usypiałam - tak było przyjemnie ;) 

Na moim ciele widzicie hm powiedzmy biały kombinezon, a to nic innego niż kostium endermowear. Kostium ten zwiększa poślizg rolek, chroni przed uszkodzeniem naskórka oraz zapewnia intymność klientowi. Gdyby nie on, pewnie byście nie zobaczyli żadnych zdjęć ;)

Cena zabiegu

Cena za pojedynczy zabieg to 160 zł (+100 zł kostium endermowear, wielorazowy). Można również wykupić całe pakiety zabiegów, które obecnie są w promocji. Odsyłam Was tutaj do zakładki z cennikiem na stronie kliniki >KLIK<.

Podusmowując

Po raz kolejny z ręką na sercu mogę polecić tą klinikę za fachową i profesjonalną opiekę, a także bardzo pozytywny, uśmiechnięty personel.
Sam zabieg z pewnością przynosi oczekiwane efekty - wystarczy systematyczność oraz spełnianie zaleceń po (picie ok 2,5 l wody dziennie czy lekka gimnastyka). Zamierzam go jeszcze kiedyś powtórzyć - niech tylko nastąpi jakiś przypływ gotówki ;) 


Fakt, że zabieg był efektem współpracy nie ma wpływu na moją ocenę.


48 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie napisałaś ceny tego zabiegu i nie dałaś zdjęć przed i po, fajnie by było zobaczyć czy są efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest - 160 zł jeden zabieg, a także podałam link do cennika ;)

      Usuń
  2. Oh gdyby te zabiegi wszystkie nie były takie drogie to bym sobie sama je fundowala ! I w koncu bym była taka szczuplutka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - gdyby były tańsze, to regularnie bym chodziła, aż bym się stała Calineczką :D

      Usuń
  3. na szczęście nie mam celliitu, ale ujędrnienie pewnie by nie zaszkodziło;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Poza tym profilaktyka zawsze jest w porządku ;)

      Usuń
  4. Szkoda, że nie widać efektów na fotkach, ale zabieg budzi ciekawość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem i sama również tego strasznie żałuję, ale okres świąteczny był tak zabiegany, że nie pomyślałam o tym :(

      Usuń
  5. szkoda że nei można porównać efektów przed i po zabiegach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym poszła ale na razie brak funduszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa rzecz, chętnie bym się takim poddała - choć cena nieco odstrasza. Odchudzam się i niestety skóra tu i ówdzie obwisła, ciekawe czy to by jej pomogło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto spróbować ;) Zawsze można liczyć na ocenę specjalistów pracujących w tej klinice, którzy realnie ocenią skuteczność zabiegu oraz dopasują go do Twoich potrzeb :)

      Usuń
  8. Wybrałabym się na taki zabieg, ale narazie mnie nie stać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że jest taki kostium bo jakby nie było to bym od razu wyeliminowała u siebie taki zabieg, ja jeżeli chodzi o swoje ciało to jestem wstydzioch straszny :)
    Chciałabym móc od czasu do czasu pozwolić sobie na takie zabiegi :) Super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, gdyby cena była mniejsza.. Super, że są efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo nie pogardziłabym takim zabiegiem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No z wielką chęcią wybrałabym się na taki zabieg :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie zabieg był mega odprężający i relaksujący :D
    Też zauważyłam efekty po serii trzech zabiegów, chociaż gdyby było ich więcej efekty z pewnością byłyby spektakularne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - gdyby było ich więcej to pewnie zmieściłybyśmy się w rozmiar czy dwa mniejsze ubrania ;)

      Usuń
  14. Kosmiczny strój! :D Ja dzielnie walczę z cellulitem ćwiczeniami :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczenia i ja wprowadziłam, chciałabym jeszcze dodatkowo zacząć biegać i wypróbować domowy peeling kawowy :)

      Usuń
  15. Fajny jest ten kostium, na pewno zabieg jest dzięki temu mniej krępujący :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale fajnie tak poleżeć :D tylko te ceny ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zupełności się zgadzam, ale czego się nie robi dla urody ;)

      Usuń
  17. Jej jak ja się cieszę, że nie potrzebuję odwiedzać takich miejsc :]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też bym bardzo chętnie poszła, ale jak na razie muszę poczekać :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa sprawa, taki zabieg na pewno coś daje - ale czy to trwałe efekty, nie wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę się rozejrzeć za podobnymi zabiegami. Bardzo by mi się przydały:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na szczęście nie mam cellulitu :) Przysiady działają cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy endermologie można wykonywać w ciąży? Czy ubranie jest jednorazowego użytku czy wielokrotnego?

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy endermologie można wykonywać w ciąży? Czy ubranie jest jednorazowego użytku czy wielokrotnego?

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest wiele sposobów jak ujędrnić i poprawić wygląd skóry i ciała. Najważniejszym sposobem są ćwiczenia i zdrowy tryb życia. Jednak nie każdy może mieć na to czas i pieniądze, więc wtedy takie zabiegi jak endermologia są przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna opcja rzeczywiście. Ja też zainteresowałam się ofertą od https://evospa.pl/co-to-jest-endermologia na takie zabiegi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger