Fanty z mikołajkowego spotkania charytatywnego

Z pewnością wiele osób już czytało o szczytnym spotkaniu mikołajkowym, które miało charakter charytatywny. Pod postem pytaliście o to jakie fanty mi się trafiły - a uwierzcie jest co podziwiać! Obiecałam pokazać je wraz z nowościami, jednak nie chciałam przedłużać posta, a jednak trzeba tu jeszcze raz pochwalić sponsorów, bez których cała inicjatywa by nie wypaliła.


Losem od Lirene poszerzamy zapasy smarowideł - nowa seria, brzmi ciekawie zobaczymy jak sprawdzi się balsam, serum oraz emulsja do ciała.

Torebka z Mary Kay to jeden z tych losów, który najbardziej mnie ciekawił. W środku znalazłam żel pod oczy oraz beztłuszczowy płyn do demakijażu - zapowiada się ciekawie ;)

Jednym z pierwszych losów jakie wpadły w moje ręce był zestaw Forbidden body od Party Lite o zapachu Tangerine tease - świetny! W skład wchodzi balsam, mgiełka i żel pod prysznic. Ten ostatni już wiem, że fajnie się spisuje ;)

W zasadzie to wylosowałam dwa takie same zestawy, ale Ala się ze mną zamieniła, i w tej sytuacji do mych rąk trafiła kolorówka z Marizy.

Mieszkam niedaleko siedziby, a wstyd się przyznać, że to dopiero mój drugi ich kosmetyk. Wcześniej miałam limitowanego micela, a teraz krem kolagenowy. Grześkowi w udziale przypadła maska. A wszystko to z Bandi.

Pilomax każdej osobie, która trafiła ich los zasponsorował pełen zestaw do pielęgnacji i regeneracji włosów. A jeszcze kilka dni przed spotkaniem zastanawiałam się jaki szampon kupić, bo obecne mi się kończą.. ;)

L'Oreal Paris to kolejny produkt do włosów, tym razem termoochrona - przyda się, trzeba zacząć wreszcie dbać o włosy, by były piękne!

White flower's trafiły mi się dwa losy, a na każdy składała się sól do kąpieli, błoto suszone, mydło oraz maseczki do twarzy. Częścią już się podzieliłam z przyjaciółką ;)

I na koniec jedna z perełek loterii, na którą było wiele chętnych. Musiałam mieć niezłego farta, że trafiła się właśnie mi. Rozważałam wymianę z kimś na inny los, ale jak stanęły przede mną Nuneczka z Rarity to po prostu masakracja - zawsze jedna byłaby 'poszkodowana'. Ostatecznie świecę Kringle od KiA Candles przygarnął sobie Grześ. Tak, dobrze przeczytaliście. No więc świecomanniacy, macie konkurencję, bo bardzo mu się spodobała :D

O czym najchętniej byście poczytali? :)

34 komentarze:

  1. ratuluję tylu dobroci ciekawa jestem jak sprawdzi sie kosmetyk do włosów z L'Oreala. Kiedyś miałam chyba maseczke z Pilomaxa do włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa. Aktualnie wykańczam szampon z Balei i lecę z tym zestawem :)

      Usuń
  2. Wiesz, że ja tej świecy meeeeeega zazdroszcze :D ale spoko, prędzej czy później i tak sama ją sobie kupie! XD to blotko jest fajne, tez je mam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem - i miałam taki dylemat i wyrzuty sumienia, a na pół jej się dla Was przedzielić nie dało :(

      Usuń
  3. Same wspaniałości Ci się trafiły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super losy Ci się trafiły ! :) Najbardziej oczywiście ciekawi mnie błotko i specyfik do włosów :P Tą serie Pilomax już miałam i jest bardzo fajna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądziłam, że to błotko będzie robiło aż taką furorę :D

      Usuń
  5. Najbardziej ciekawi mnie ta seria Lirene...

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam tę serię Lirene, ale jeszcze nie wypróbowałam. Liczę, że będzie dobra, bo emolientowa linia Pharmaceris była super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie póki co musi zaczekać w zapasach, ale mam nadzieję, że się sprawdzi :]

      Usuń
  7. ooo super nowości!! świecy z Kringle zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj świecy to chyba wszyscy, tak jak Ali płytki od B. ;)

      Usuń
  8. Świetne losy. Ja ze swoich też zadowolona jestem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, widziałam :D Świetne Ci się trafiły :]

      Usuń
  9. Świetne rzeczy, a szczególnie świeca ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcale się nie dziwie, że na świece było tyle chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nie dość, że Kringle, to jeszcze taki przyjemny zapach :]

      Usuń
  11. Cuda! udanego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne fanty przypadly Ci w udziale :) Mnie najbardziej zaciekawila nowa seria Lirene :) Udanych testow zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super gratisy. ; ) chciałabym dowiedzieć się czegoś więcej o masce do włosow i o tej cudnej świecy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger