Tag od Czarne Espresso ;)

Uwielbiam tagi :D Ten podchwyciłam od Czarne Espresso :) Pytania zmuszają mnie do myślenia, czasem odpowiedzi jestem pewna, czasem nie mam na nie pomysłu, a czasem jest tak wiele rzeczy, że nie ma czasu i miejsca tyle wyliczać.. Po raz kolejny więc czas zmierzyć się z wyzwaniem! :)

1. Ulubiona piosenka?
Chyba takiej nie ma - jest to zależne m.in. od humoru :) Choć ostatnio lubuję się w...

2. Książka, która zapadła Ci głęboko w pamięć?
'I wciąż ją kocham' Nicholasa Sparksa ;) Jak tylko ją przeczytałam marzyłam o tym, aby powstał film na jej podstawie. I bum! Dowiedziałam się, że niedługo wchodzi do kin :)

3. Jakie kraje odwiedziłaś do tej pory?
Yyy palcem po mapie czy realnie? :P

4. Ulubione miejsce do spędzania wakacji?
Darłówko, Chłapowo :)

5. Ulubiony sposób na relaks?
Muzyka słuchana bardzo głośno, aż narządy wewnętrzne wytrzęsie ;)

6. Jakie włosy podobają Ci się bardziej: kręcone, falowane czy proste?
Falowane, ale sama mam (nie)stety proste.

7. Jaką kawę najczęściej pijesz?
Nie piję, a jeśli już to czekoladową Inkę lub mrożonego Jacobsa z mlekiem :)

8. Czy korzystasz z „domowych” kosmetyków?
Czasem sobie eksperymentuję :)

9. Czym najczęściej malujesz usta?
Balsamem lub błyszczkiem ;)

10. Czy robisz zakupy w SH?
Tak, czasem można znaleźć tam prawdziwe perełki!

11. Ulubiona marka kosmetyków?
Ciężko stwierdzić. Zależy czy to mają być kosmetyki do pielęgnacji czy kolorówka itd. Lubię polskie kosmetyki jak np Ziaja, Wibo; oraz zagraniczne jak np L'Occitane, Essence.

Do tagu nominuję:

Zapraszam też wszystkich chętnych, których nie ma na tej liście,a chcą wziąć udział w zabawie :)

Pytania dla Was:
1. Ulubiona herbatka?
2. Najczęściej na paznokciach noszę kolor...?
3. Ulubiony przedmiot w szkole? (Czy jeszcze chodzisz, czy już nie :P)
4. Nie wyjdę z domu bez..?
5. Gdybyś mogła mieć tylko jeden kosmetyk co to by było?
6. Najlepiej czuję się w...(ubranie)?
7. W mojej szafie przeważa kolor..?
8. Torba skórzana/a la skóra, torebka materiałowa czy plecak?
9. Stacjonarny komputer, laptop, a może tablet?
10. Czego nigdy nie potrafisz zrozumieć?

11. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?


Pozdrawiam Dziubaski, miłej zabawy :)

12 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger