Paznokciowy team prezentuje [9] Puzzle

Kasia po raz kolejny zaszalała i zrównała mnie z ziemią dodając nowy wzorek - puzzle.

Od początku wiedziałam, że się nie pozbieram, ale jednak muszę dodać moje beznadziejne malunki..
Wybaczcie, że Was straszę :D

Kompletnie nie wychodzą mi te miejsca złączeń, więc bardziej przypomina to mozaikę, a nie puzzle -.-

Cały czas źle..
Aż do momentu, gdy u koleżanki z teamu Kokietki nie dojrzałam tego filmiku!

I wszystko jasne!
Szybko zmalowałam, bo post już dodany, ale warto jednak pokazać swoje lepsze strony ;)
Słabe światło, wykonanie też - jedna warstwa to za mało - Ameryka w konserwach!
Do ostatecznego wykonania użyłam:
Wibo, Express Growth, nr 307
Lovely, Moulin Rouge, nr 4

Dziewczyny, jak radzicie sobie z taką misterną robotą? :)

24 komentarze:

  1. pięknie namalowane i w ogóle świetny pomysł ;D bardzo mi się podoba, obserwuję i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pot i zgrzytanie zębów, ale po kilku próbach w końcu się udało!

      Usuń
  2. Oj, chyba zrobię takie czerwono-białe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i świetnie te 2 Ci wyszły :)
    ja jakoś sobie poradziłam bez taśmy - do niej nie miałabym cierpliwości ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję cierpliwości, że wgl próbujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cierpliwość jest tu potrzebna :)

      Usuń
  5. *_* Ale fenomenalne efekty <3
    Ja też takie chceee, ale moja cierpliwość jest kiepska ;/
    Podziwiam :)

    http://lily-vegas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. te puzzle super :D

    zapraszam na tartę!
    www.cookplease.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. konkretnie koleżanek, bo my tu dwie na bloggerze jesteśmy :D ale dzięki za polecenie :D cieszymy się, że Ci się spodobało, ogólnie YT górą :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. O też kiedyś malowałam puzzelki, świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie to wygląda :> może kiedyś się skuszę znowu, ale bardziej starannie :)

      Usuń
  9. Mi się bardzo efekt końcowy podoba :) Szczerze mówiąc nigdy nie próbowałam paznokci - puzzli ale na pewno się skuszę bo świetnie to wygląda :)
    Ps: Zapraszam do mnie na projekt, gdzie będziesz mogła sprawdzić swoje umiejętności w malowaniu paznokci oraz robieniu makijażu i stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie wyszly te ostatnie :) ciezka i żmudna robota ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że się zgłosiłaś :) Na pewno dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podziwiam :) ja nie mam sily na takie mani:)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny blog kochana! paznokcie są megaaa :)

    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger