Gorąco polecam! Croissant z czekoladą i orzechami

Jakiś czas temu miałam z chłopakiem objawienie, jakie to cudowne rogaliki produkuje Lidl. Niestety, gdy już wpadliśmy w croissantowy nałóg okazało się, że przestały się one pojawiać na sklepowych półkach. Objeździłam kilka sklepów - wszędzie jest ich brak. Także musiałam rozpocząć poszukiwania mojego ulubionego smaku gdzie indziej i tak oto trafiłam do Nowakowskiego w Pasażu Stokłosy na Ursynowie ;)

Cena: 3,90 zł, rozmiar standardowy :)

Przy zakupie był jeszcze cieplutki, zapakowany po amerykańsku - w papierową torebkę. Mocno zarumieniony, acz nie przypalony. Bogato obsypany posiekanymi orzeszkami. Delikatny, a w środku wypełniony czekoladą. Niebo w gębie! :) Zarówno mi, jak i Grześkowi bardzo smakował.

Niestety za jego cenę w Lidlu byłoby mnie stać na praktycznie 2 jego odpowiedniki. Moim zdaniem cena jest nieco za wysoka, ale raz na jakiś czas można sobie na niego pozwolić. Bynajmniej dopóki nie zobaczę podobnych w Lidlu ;)
Lubicie croissanty? Jak tak, to jakie? :)

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger