TAG: 7 grzechów głównych

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym tagiem - tym razem 7 grzechów głównych, do którego nominowała mnie blogerka Kwiatuszekk95. Serdecznie dziękuję kochana! ♥

1. Chciwość. Najdroższy i najtańszy kosmetyk jaki posiadasz.
Najtańsze to będą kosmetyki Editt - po złotówce lakiery i cienie. Najdroższe.. Staram się łowić promocje, poza tym droższe kosmetyki np IsaDory wygrałam u Siouxie, lakier OPI dostałam od chłopaka, a Essie kupiłam za połowę ceny w Hebe ;)

2. Gniew. Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz ? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?
Uwielbiam lakiery do paznokci, peelingi, pachnące żele pod prysznic, ogólnie wszystko co pachnie i daje fajne efekty :)
Znienawidzone kosmetyki. Hm posłużę tu się przysłowiem 'Krowa, która dużo muczy mało mleka daje', czyli nie lubię gdy producent kosmetyku dużo obiecuje, a działanie jest równe zeru lub wręcz na minus.
Najtrudniejszy do zdobycia. Hm, jak się bardzo chce to da się zdobyć wszystko ;) Ale wciąż czaję się na paletkę Sleeka bezowocnie :P

3. Obżarstwo. Jakie produkty kosmetyczne są według Ciebie najpyszniejsze?
Smakowe błyszczyki do ust! I cudownie pachnące inne cuda - np Tutti frutti, Balea borówkowa :)

4. Lenistwo. Których produktów nie używasz z lenistwa?
Zaniedbuję smarowanie stóp, ale z lenistwa nie chce mi się balsamować ciała :]

5.Duma. Które kosmetyki dają Ci najwięcej pewności siebie?
Tusz do rzęs, eyeliner i lakier do paznokci! ♥

6. Pożądanie. Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?
Wprowadzę Was w klimat :) Lato, gorące lato. Nadmorska miejscowość. Lody dla orzeźwienia. Dziewczęta w sukienkach lub bikini i spodenkach. A faceci w samych spodenkach. Od pasa wzwyż ciało wyrzeźbione niczym przez Michała Anioła. Wyrzeźbione plecy, ramiona i brzuch. Wszystko w zestawie please, ale musi być V :D Jeśli nie wiecie o co mi chodzi to klikajcie TUTAJ - znalazłam w necie idealnie zaznaczone to cudowne wcięcia :D Mój chłopaku, pragnę! ♥

7.Zazdrość. Jaki kosmetyk najbardziej lubisz dostawać w formie prezentów?
Uwielbiam lakiery do paznokci, ale lubię też zostać zaskoczona czymś innym, np balsamem do ciała czy paletą cieni (tak, mówię o Lince ♥). Poza tym bardzo cieszę się, gdy dostanę taki kosmetyk, którego sama bym sobie nie kupiła :)

Do tagu nominuję:
oraz wszystkich chętnych :]

21 komentarzy:

  1. Kochana ma - dziękuje za odtagownie ;* Postaram sie odpowiedzieć, jak wrócę na stale do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedź na 6 mnie pozmamiatałą :D
    jesteś genialna :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam słodziutkie Tutti Frutti i balea. :)
    Nie no odpowiedź na pytanie o atrybuty płci przeciwnej mnie rozbroiła haha, dobra jesteś :D
    Dziękuję bardzo za pamięć o mnie i nominację, nie obiecuję, że odpowiem, bo strasznieeee dużo tych tagów już mam, nie gniewaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha, rozwaliłaś mnie tą odpowiedzią na 6 pytanie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowe błyszczyki do ust np Tutti frutti jeśli to ten co na obrazku to wygląda smakowicie bardzo :)) szkoda , że używam szminek ;p

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie . Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ostatnio zastanawiałam się nad paletką Sleeka żeby ją zamówić , no ale wyszło inaczej i wkońcu jej nie zamówiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. też lubię lakiery do paznokci a wręcz - uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nominacji :) Też uwielbiam lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajowe odpowiedzi :)
    Jak wiadomo również kocham lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słyszałam jeszcze nigdy o kosmetykach po 1zł ;O
    fajne są? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak będe robil tagi to ukradne go :D

    OdpowiedzUsuń
  12. haha ale fajny tag;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz spotkałam się z takim tagiem ! :D
    Świetny !

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny TAG :D Dzięki za zaproszenie, postaram się jeszcze dziś odpowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy tag, jeszcze się z nim nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. balea borówkowa? :D chyba wypróbuję...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger