Tips: Granat.

Czy kiedyś obierając owoc w pewnym momencie straciliście wiarę co z nim zrobić?

Wcześniej nigdy bym o tym nie pomyślała, jednak przygotowując mix owocowy trafiłam na owoc zwany granatem. Kojarzyłam go głównie z kisielków. A teraz stanęłam z nim oko w oko..

Początkowo zabrałam się do obrania skórki.
Jednak po chwili zmieniłam zdanie - wstukałam w Google 'jak jeść owoc granatu' i teraz chciałabym się podzielić z Wami poznanym sposobem - jesli kiedykolwiek ktoś miałby z Was taki problem ;)
Na dobry początek kroimy owoc na pół.
Na zdjęciu widzimy pestki otoczone miąższem - tylko miąższ jest jadalny. Jednak obieramy owoc tak, aby całość wytrącić do miseczki zbytnio przy tym nie chlapiąc, gdyż owoce trochę barwią.

Odrywamy błonki i lekko wyginamy całość, aby wytrącić owoce.


Odrywające się owoce wrzucamy do salaterki.


Aż uzbieramy pełną :)
Muszę zaryzykować i wykonać jeszcze grenadinę, którą dodaje się do drinków ;)

A tymczasem jedzcie owoce, bo to skumulowane witaminy ;)

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger