Granatowa odżywka z Rossmanna

Rzadko recenzuję szampony, a odżywkę chyba dopiero pierwszy raz, jednak kiedyś trzeba...
Włosomanniaczką nie jestem, ale widzę, że na wielu blogach przewija się ten hit z Rossmanna. Osobiście wygrałam go w Skrabie, ale z racji, że Alterra jest marką własną Rossmanna spotkamy go w każdej z tych drogerii. Normalna cena to ok 10 zł/200 ml, ale często widuję go w promocji za jakieś 6-7 złotych.
Opakowanie: Plastikowe pudełeczko, które stoi zamknięciem typu klik do dołu. Na plus - przy końcówce łatwiej i szybciej wydobędziemy substancję. Nie przeźroczyste, więc nie możemy obserwować zużycia. 
Jedyne informacje znajdują się na naklejce z tyłu opakowania, która niestety pod wpływem wody niszczeje, więc z czasem staje się nie do odczytania.

Otwarcie typu klik nie sprawia problemów przy otwieraniu. Dozownik jest idealny, ani za duży ani za mały - dozuje odpowiednią ilość odżywki. Jednak aby cokolwiek z niego wydobyć, należy delikatnie ścisnąć opakowanie. Nie jest to bardzo twardy plastik, więc nie sprawia problemu.

Dla ciekawych skład -> kliknij na zdjęcie by powiększyć

Zapach: Granatem raczej nie pachnie, ale zapach ładny, słodki.
Kolor: Biały.
Konsystencja: Gęsta, ale przy kontakcie z mokrymi włosami ładnie się rozprowadza.
Moja opinia: Ta odżywka idealnie sprawdzi się w duecie z szamponami, które mocno plączą włosy - po ich użyciu nie ma problemu z rozczesaniem. Wydajna przy regularnym, acz niecodziennym stosowaniu. Ładnie pachnie, jednak zapach utrzymuje się na włosach do suszenia, później wietrzeje. Włosy po jej użyciu są również miękkie i puszyste, można by powiedzieć, że delikatnie nawilżone. Idealna nie jest, ale chętnie po nią sięgnę, gdy nie znajdę sobie nic innego do wypróbowania.

Używaliście ją albo jej siostrę maskę? Co o nich sądzicie? :)

30 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie to samo mogłabym napisac :D

      Usuń
  2. miałam tylko maskę :-) ale kiedyś i odżywkę spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tej odżywki nie miałam, ale mam za to maskę
    po przeczytaniu tylu pozytywnych opinii myślałam, że i u mnie się świetnie spisze, ale jest taka sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie niestety ona nie przekonuje :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ją kiedyś, pamiętam że spisywała się u mnie baardzo dobrze:) Chętnie do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jej, nie dawno wypróbowałam dopiero szampon Rossmanna - morela i pszenica i sprawdził się u mnie bardzo dobrze - chyba napiszę nawet o nim kilka słów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Alterry mam tylko szampon, muszę kiedyś wypróbować również odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tej odżywki, ale jakoś mnie nie kuszą Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tą odżywkę no i szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś maskę z tej serii, ale na moich włosach niestety się nie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nic z tej marki, ale ostatnio po używaniu własnoręcznie robionych odżywek, gdy wróciłam do drogeryjnych włosy zaczęły mi się buntować.

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja z niej zadowolona nie jestem, kolejny średniak nic szczególnego nie robiący na mojej półce. No i zapach tez mi się niebardzo podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taką samą czeka na swoja kolej mam nadzieję że u mnie też się sprawdzi ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam i była taka ooo, bez szału raczej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja w ogóle jeszcze nic nie miałam ani szamponu ani odżywki i chyba sobie po prostu zainwestuję w duet :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odżywki nie miałam ale maskę z tej serii bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja jak zwykle po raz pierwszy widzę ten produkt!
    Zapowiada się ciekawie więc chyba czas wybrać się do drogerii...
    Dzięki za podpowiedź :-*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam i odżywkę i maskę. Bardzo fajna, gęsta konsystencja!

    OdpowiedzUsuń
  19. ma tą odżywkę obecnie 3 opakowanie z rzędu, bardzo mi się spodobała i chyba nie chce na razie innej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Używam szamponu i jestem zakochana w zapachu <3

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam ale już kilka dobrych opinii czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie by się przydała... włosy dłuegi i bez wyrywania ich nie rozczeszę <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja aktualnie stosuję szampon z tej serii i jestem zadowolona :) Ładnie pachnie. Odżywkę też na pewno kiedyś kupię

    OdpowiedzUsuń
  24. nie mialam jej, ale moja przyjaciółka używała jej na poczatku po olejowaniu wlosów

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja ulubiona odżywka, jeszcze nic lepszego nie znalazłam od niej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger