Biało-żółty deser owocowy

Któż nie lubi deserów :) Dzisiaj proponuję Wam mix biało-żółty ;)
Wydaje mi się, że taka owocowa kombinacja ze śmietaną rozpromieni Wasz dzień, kiedy za oknem buro i zimno.
Wykonanie? No problem!
Na samo dno nakładamy zmiksowane banany, posypujemy je wiórkami z białej czekolady i nakrywamy bitą śmietaną. Kolejna warstwa to zmiksowane brzoskwinie i bita śmietana. Wierzch posypujemy obranymi z błonki i poszarpanymi mandarynkami, następnie poszatkowanymi migdałami. Całość wieńczymy  na środku odrobiną bitej śmietany. I gotowe :)
Na 6 porcji potrzeba 2 bananów, 2 brzoskwiń, 4 mandarynek, opakowania bitej śmietany, troszkę migdałów i wiórek z białej czekolady.

Smacznego :)

4 komentarze:

  1. Smacznie wygląda ♥
    Kochana zapraszam Cię serdecznie na konkurs na moim blogu, w którym wybieram 2 zwycięzców i są 2 nagrody ♥
    http://wiktoriabachowskaphotography.blogspot.com/2013/01/carmex-competition.html

    OdpowiedzUsuń
  2. @malenka07 - Bardzo dobre pytania ;)
    Jak długo je zbierałam? - W listopadzie 2011 zamieściłam podobny wpis : http://amethyst-pl.blogspot.com/2011/11/moja-kolekcja-lakierow-do-paznokci.html
    Miałam tam ok 100 lakierów, dziś mam ich 3 razy tyle. Sporo z tamtych wyrzuciłam/wydałam bądź po prostu mi się pokończyły. Trzymam tylko dobre lakiery, tzn jeżeli jakiś już nie nadaje się do użytku, to go wyrzucam. A jeśli mam lakiery, które nie trafiły w mój gust to wydaję bądź sprzedaję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację :) Kolekcję serio masz mega :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger