TAG: Moich 7 Wspaniałych

Uwaga! Post typowo babski ;)
Jako czytelniczka bloga Karoliny KLIK postanowiłam odpowiedzieć na TAG Moich siedmiu wspaniałych.
Początkowo myślałam, że będzie to łatwe, proste i przyjemne. Cóż.. do łatwych ani prostych wybór nie należał, ponieważ fajnych i przystojnych aktorów/piosenkarzy itd są miliony :> Więc siedziałam sobie 2 wieczory i przeglądałam zdjęcia myśląc kogo wytypować. Mimo wszystko myślę, że taki TAG jest fajną zabawą ;)



Chcecie dowiedzieć się na kogo wspaniałego stawiam? 
Same zobaczcie ;)
Zasady tagu:
1.
Wymień 7 Twoim zdaniem seksownych/przystojnych mężczyzn: aktorów, piosenkarzy, postacie fikcyjne, animowane.. - sky is the limit! Przykład: podoba Ci się aktor, ale grający akurat tę postać - wymień go!
2. Chociaż w jednym zdaniu wybór uzasadnij. Jeśli możesz dołącz zdjęcie lub filmik i opis osoby jeśli wiesz, że ta osoba może nie być bardzo znana.
3. Na wstępie zaznacz w jakiej wymieniasz kolejności: losowej, od najmniej do najbardziej przystojnego itp.
4. Otaguj chociaż jedną osobę. Nie taguj jednak kogoś, kto już wypełnił taką listę - po co robić dwa razy to samo? :)

Tak więc startujemy, kolejność raczej przypadkowa ;)

CHANNING TATUM
Potrafi tańczyć (Step up mrr ♥), a do tego jak wygląda ;)
Każdy film z jego udziałem, jaki widziałam był świetny.
Gdyby nie żona mój chłopak mógłby czuć się zagrożony hehe ;)
Tylko ten biseksualizm tu nie pasuje.. :/


ASHTON KUTCHER
Kurczę?! Czy oni wszyscy muszą być modelami?! No cóż.. skoro przystojni..;)
Kolejny Pan Ładny z filmowego świata (Stary gdzie moja bryka, Efekt motyla, Co się zdarzyło w Las Vegas), który uroczo powiedział 'You said no flowers' :)
Ma europejskie korzenie, więc bliżej mu do nas ;)



MACIEJ ZAKOŚCIELNY
Czyli dobre bo polskie ;)
Największą popularność przyniósł mu serial 'Kryminalni', przez który razem z Martą i Patrycją za nim szalałyśmy. Wtedy jego serialowa żona i współpracowniczka strasznie przeszkadzały ;)
A teraz znów oglądam tamte odcinki i znów przypominam sobie uroczego podkomisarza ;)

ADAM LEVINE
Może teraz jakiś muzyk ;)
Tutaj prezentuje się nam przystojniak z trzydniowym zarostem, tatuażami i cudownym głosem :)
Wokalista zespołu Maroon 5 troszkę się zmienił, ale zawsze miał zadziorne włosy ;)

KIEDYŚ:

TERAZ:

PATRICK SWAYZE
Czyli jaka matka taka córka :>
Fakt faktem w jej czasach młodości był przystojniejszy, aczkolwiek coś jest w jego spojrzeniu, aktorstwie i muzyce.. Dzięki niemu 'Dirty dancing' i 'Uwierz w ducha' mają to coś ♥



CHRIS PINE
Uroczy sir Nicholas w filmie 'Pamiętnik księżniczki: Królewskie zaręczyny', jak również dobry agent w 'A więc wojna' ;)
Nie wiem jak go dokładnie określić, ale jakiś taki fajny z twarzy :)
Co Wy o tym myślicie? ;>

I ostatni, lecz wcale nie gorszy ;)

PAWEŁ MAŁASZYŃSKI
Strasznie się nim jarałam w serialu 'Magda M.', bo tak poza tym to już średnio.
Ale prawnik na motocyklu, który tak walczy o kobietę.. mrr cudo ♥
Ale obowiązkowo musi mieć potargane włosy i trzydniowy zarost :P 


 A teraz nadprogramowy przystojniak :)
Otóż jak dla mnie żadne gwiazdorskie ciacho nie przebije mojego kochanego Miśka ♥
To jest moje prywatne ciasteczko, czyli na wyciągnięcie ręki ;)


Wśród tych typów można by jeszcze umieścić:
 Leo DiCaprio, czyli wielka dziecięca miłość za Titanica
Justina Timberlake
Johnny Depp
Ryana Goslinga
Jay Hernandez
Colin Firth
Rafał Brzozowski - z Nowego Dworu Mazowieckiego, czyli 'Tak blisko' mnie ;)
oraz wielu wielu innych,

Miłej zabawy :)

20 komentarzy:

  1. Adam levine na tym zdjeciu wyglada jak prwdziwy deser tylko schrupac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie to pochodzi z kampanii na rzecz walki z rakiem prostaty. Warto zobaczyć inne;-)

      Usuń
  2. hmm.... ciekawy Tag. Pomyślę nad odpowiedziami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto warto ;-) Choć to nie takie łatwe wybrać tylko siedmiu:-)

      Usuń
  3. Kochana dziękuję za otagowanie, ale niestety nie biorę udziału w takich tagach. Ale dziękuję jeszcze fraz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag, dziękuję za otagowanie, myślę, że w wolnej chwili odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za otagowanie :* Na pewno odpowiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam w takim razie na odpowiedzi :-)

      Usuń
  6. będe wpadać częściej:) czekam na kolejny post:)
    pozdrawiam i zapraszam również do obserwacji!!!:)
    http://girlnamegianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobało ;)

      Usuń
  7. Levine mocno się wyrobił :) Teraz to naprawdę ciśnienie rośnie, jak się na niego patrzy :)

    P.S. Fajnie, że odpowiedziałaś na tag :) Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, sama przyjemność ;)
      Faktycznie ciasteczko z wisienką ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Takie było założenie tagu ;) Mam nadzieję, że wybrałam tych najlepszych :)

      Usuń
  9. What's up Dear, are you really visiting this web site on a regular basis, if so afterward you will absolutely get good experience.
    My site ... hairsalonsinomaha.net

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger