Outfit: uczennica

Dawno nie pokazywałam Wam żadnego pomysłu na ubiór, tak więc trzeba to zmienić! :)
Parę razy wklejałam fotki, robione gdzieś tam na szybko, lecz na ogół były dość słabe. Muszę namówić chłopaka albo przyjaciółkę, aby pocykali mi zdjęcia a ja się poprzebieram, jak modelka jakaś haha :) Teraz natomiast znalazłam parę starych zdjęć i stwierdziłam, że wśród nich widzę fajną propozycję dla Was na strój dnia :)
O ubraniach zaraz, a tymczasem o włosach i twarzy :) Otóż uczennice biegnące do szkoły/na uczelnię zwykle nie mają czasu na perfekcyjny makijaż, toteż make up nie może być wyrafinowany. Myślę, że wystarczy zatem zatuszowanie niedoskonałości.  Mój makijaż do tego stroju to był podkład + tusz. Mocno wytuszowane oczy, czego na zdjęciach niestety nie widać.
Włosy natomiast są lekko podkręcone - chwila lokówką, bądź rozplątanie ich po nocy z grubszych warkoczy, ale to już Wasz wybór ;)

Moja propozycja ubrań to:
  • biała koszula na krótki rękaw rozpinana z przodu
  • spódniczka w czerwono-czarną kratkę przed kolana
  • pończochy (mogą też być białe podkolanówki)
  • czarne pantofelki na obcasie (nie ma ich na zdjęciu)
Najpierw idziemy do szkoły..
...a potem na imprezę ;)

Znane np z American Pie: Bractwo Beta typowe stroje uczennic stały się inspiracją dla tego stroju ;) Mój nie tak wyzywający strój, można szybko przeprawić, aby pokrywał się z tym co jest w filmie.
Rozpięcie kilku guziczków przy koszuli i związanie jej końcówek, aby pokazać brzuszek i plecy.. 
Tyle w temacie.
Źródło - Google Grafika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger