Projekt tęcza: zielony

Dzisiaj przypada 4 tydzień Projektu Tęcza u Red Rouge Nail Art, czyli półmetek całej zabawy. Patrząc na harmonogram dzisiaj przypada kolor zielony. 
Za oknem już zaczyna gościć jesień, więc pomyślałam o ukwieconej trawie, więc kwiatki na zieleni :) Nie są to stokrotki, gdyż znany Wam już mój TŻ stwierdził, że żółty z białym się zleje, więc padło na kolor czerwony! :D
Przejdźmy do zaprezentowania mojego wykonania, czyli kilka zdjęć:

Użyte lakiery to:
IsaDora, Wonder Nail, nr 636 Latina Red
Rimmel, 60 seconds, nr 816 Blue eyed monster
Essence, Studio nails step 1 (baza)
Lovely, Color Mania, nr 25

Patrząc na pogodę za oknem robi się smutno, dopada nas jesienna chandra, może niektórych nawet depresja.. Nie chce nam się wychylać nosa za okno,a  co dopiero iść z psem na spacer. Mam nadzieję, że wkrótce zagości u nas tradycyjna polska złota jesień - wtedy jest o wiele lepiej :)
A tak tydzień temu bawiłyśmy się z Eweliną na Dniach Czosnowa ;) Filmik nagrywała Patrycja w towarzystwie brata Ew ;) Pogoda wtedy była o niebo lepsza - paradowałam w krótkich spodenkach i bluzce na ramiączka! Teraz pewnie bym zamarzła :[
A tak karuzela wyglądała wieczorem, gdy z TŻ wybraliśmy się na pokaz sztucznych ogni i Bandę Łysego :D

Brakuje Wam już świeżych kwiatków w ogrodzie? :(

9 komentarzy:

  1. Podobają mi sie - bardzo wiosenne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie i tak wiosennie :) kwiatuszki idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie :D takie wiosenne :) świetna karuzela *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kwiatki, bardzo fajnie wymyśliłaś ich rozmieszczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kwiatuszki Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie ci wyszło>) zapraszam na NOWY konkurs http://madziakowo.blogspot.com/2013/09/konkurs-fitomed-i-uliasha-do-23.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger