Kringle Candle Fresh air

Z woskami jest jak z dziewczynami - nigdy nie wie się. Te, które miałam okazję powąchać wrzucam do koszyka bez zastanowienia - oczywiście jeśli mi się spodobały. Fresh air to taki zakup 'ładnie brzmi, będzie dobry na wiosnę'. I bum, lato już się dobrze zaczęło, a on dopiero ląduje w mim kominku..

Zamówiłam go na Goodies, gdzie kosztuje 12 zł/40 g i jest w wygodnym użytkowaniu plastikowym pojemniczku z od razu zaznaczonymi kosteczkami do łamania. Wysyłka przebiegła błyskawicznie, więc od dawna mogłabym się cieszyć nowym zapachem w kominku, gdyby nie skleroza :D

Szczerze mówiąc nie czytałam nawet opisu zapachu przed zakupem - świeże powietrze ewidentnie kojarzyło mi się z tym co czujemy po deszczu i burzy, wiecie ozon te sprawy. Jednak tutaj zapach jest bardziej złożony - według producenta wyczuwalny jest zapach wodnych kwiatów, jaśminu, owoców i słodkiego drzewnego piżma. Podczas palenia faktycznie czuć zapach kwiatów, szczególnie jaśminu, który za czasów bycia dzieckiem kojarzyłam z nieprzyjemnym zapachem, jednak w tej kompozycji bardzo mi się podoba. Mocy zdecydowanie nadaje piżmo, ale mimo to zapach jest świeży w odbiorze.
Pamiętacie film Pamiętnik? Spotkanie Noah i Allie, kiedy zabrał ją na mały rejs łodzią w takie ładne miejsce? Wyobrażam sobie, że tam właśnie tak pachnie - drzewa, świeże powietrze i wodne kwiaty. Urok małego, nie zdobytego przez człowieka i w pełni naturalnego miejsca.

Kupując wosk sugerując się nazwą czy etykietą czasem można się zdziwić. Tutaj zaskoczenie okazało się pozytywne, jednak nie zawsze może tak być. Jaki zapach w wosku najbardziej Was zaskoczył?

14 komentarzy:

  1. Ja czekam na swoją pierwszą paczkę z zapachami. Jestem podekscytowana :P

    OdpowiedzUsuń
  2. pamietnik uwielbiam swoja droga!:) jestem ciekawa bardzo tego zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kupowałam jeszcze z Kringle produktów.
    Obecnie cały czas wsadzam do koszyka YC❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuje się pozytywnie zaskoczona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę go wypróbować ale w wersji świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze tych wosków nie miałam, ale zapach mnie zaciekawił i nawet można by go latem odpalić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. musze w końcu się skusić na te woski ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. doskonale pamiętam "pamiętnik" to jeden z moich ulubionych filmów, który oglądałam milion razy i za każdym razem płakałam, muszę sobie zamówić ten wosk

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to latem raczej nie palę wosków i świec - dla mnie mają urok tylko w długie jesienne i zimowe wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  11. Także mam wosk z tej firmy, pachnie obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie świeże powietrze kojarzę trochę inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie wrzuciłam go do kominka i... jest przepiękny. Moja czołówka wśród wosków.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger