Nowości z marca

Przywykliście do dużej ilości zdjęć i scrollowania w takim poście u mnie? No to mam dla Was niespodziankę (i to nie prima aprilisową!). W tym miesiącu jest tego niewiele, ale z każdej rzeczy jestem przeszczęśliwa.

Na pierwszy ogień zakup miesiąca z moim facetem. Nowy samochód prosto ze słonecznej Italii. Po raz drugi Kropka, która zyskała imię z Krainy Lodu - Sven. Poprzednie Punto - Nocna Furia wyzionęło ducha.. Czasem życie decyduje za nas. Życzcie nam szerokiej drogi ;)

Kolejną nowością jest marcowy Shinybox Girl on fire, który nieco mnie rozczarował.. Openbox możecie zobaczyć w >TYM< poście.

Upragniony Greyowy zestaw lakierów jest już u mnie! Zapragnęłam go mieć, jak udało się je zdobyć Amethyst i pokazała swatche. Czekam aż jeszcze troszkę pazurki mi podrosną i będzie malowanie ♥ Pomęczyłam chłopaka i zamówił mi z allegro.

Byłam na coś zła, i choć wiem, że metoda zakupy na poprawę humoru nie jest najlepsza, to ni jak nie mogłam przejść obok tych stokrotek obojętnie! Piękne, wiosenne kolczyki są u mnie. No przyznajcie, która z Was by odmówiła sobie zakupu wyprzedażowej biżu w Claire's za 5 zeta?

Na koniec nowy telefon. Zmieniłam w końcu mojego rozbitego Sony Ericssona na MyPhona Lunę. Świetne parametry w przystępnej cenie, zamówiony w RTV Euro AGD. Do niego dokupiłam gumowe etui na tył oraz szkło hartowane. Przyjemnie się używa i w końcu snpachat mi działa normalnie i mogę dodawać filmiki na insta ;)

I to by było na tyle. Wprawdzie na przyszły miesiąc już zaplanowałam zakup niebieskiego lakieru z pieprzowej i pomarańczowego z motylkowej kolekcji Lovely, ale jak to wyjdzie, zobaczymy ;)

A co nowego Wam przybyło? :)

33 komentarze:

  1. Świetne nowości! :) I autko i kosmetyki ;). A telefon mnie zainteresował, nie siedzę w nowinkach technicznych, ale coś obiło mi się o uczy o tym modelu ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. O dobrze, że pokazujesz ten telefon. Ja właśnie mojego s4 zalałam, więc jak nie zadziała to już wiem co kupić

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiam się nad my phonem ... hmm

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne Opi-ki, kolczyki no i autko :)
    A co do telefonu to na początku pomyślałam, że to Xperia Z-ka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xperię Z1 chciałam, aczkolwiek nieco za małe fundusze miałam ;)

      Usuń
  5. Nam samochód przybył przed tamtegoroczną Wielkanocą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten zestaw OPI wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam tez kiedys tego włocha;) bardzo dobrze mi się nim jezdziło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym miesiącu widzę, że konkretne nowości dominują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Noo to się nazywają konkretne zakupy! Ja bym chciała takie punto! Niedługo zdaję prawko (mam nadzieje) i mam na oku takie czerwone!
    A w lakierach Greya się zakochałam w tym momencie *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowy telefon planuję kupić w tym miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę,że konkretne nowości:D super samochód :) ja telefon wymieniałam w styczniu;p A pudełeczko Shiny też mam:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. o jacie, musialas zaplacic miliony za zestaw o.p.i ?:D no tak chlopak kupil sobie auto, a Tobie lakiery?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koło 80 zł wyszło z dostawą. Samochód deczko drożej ;-)

      Usuń
  13. pierwszy raz widzę takie lakiery ;) ciekawe jak się sprawdzają

    sand-cosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Ostatnie twoje nowości pozazdrościłaby nie jedna osoba:D Autko, telefon! Dooobrego użytkowania Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten zestaw lakierów jest genialny. Ja też w tym miesiącu zmieniłam telefon, mam teraz Xperię E4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co Wy tak ciągle Punto? :P ale autko fajne, rodzicie kiedyś mieli :)
    zestaw OPI fajny :)
    telefon ładny, bardzo podobny do Sony :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam jeszcze niedawno zakupić ten sam telefon.. Jednak zdecydowałam się na inny :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. O, poszalałaś, nie ma co :D
    Szerokiej drogi! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję nowego autka :) Fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lakiery cudowne, też od razu wpadły mi w oko :) I szerokiej drogi w nowym aucie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. O! Nie jestem zakręcona na punkcie Greya, ale lakiery wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. No, to niezłe zakupy :)! Zazdroszczę phona :D. Chyba jestem jedyną osobą, która nie miała do czynienia z Greyem -.-

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger