Wspomnień czar - Cher

Muzyka niesie ze sobą wiele wspomnień - są to hity zasłyszane za młodu, kojarzą się nam z różnymi sytuacjami z życia, znamy je ze ścieżek dźwiękowych z różnych filmów, a czasem nawet powstają różnego rodzaju ich parodie.

Dzisiaj zebrało mi się na wspomnienia po usłyszeniu piosenki 'Believe', której wykonawczynią jest pani ze zdjęcia obok :)

Kto kojarzy?
Oczywiście jest to Cherilyn Sarkisian LaPiere, wszystkim znana jako Cher :)Niech sobie każdy gada o jej głosie i jej rodzinie co chce, jak dla mnie jej przeboje są jednym ze zwiastunów lat 90, w których się wychowywałam :)

Cher określana jako BOGINI POP, nie jest jedynie piosenkarką, jest również aktorką.
Pamiętam jak jako mały (ale bez przesady!) smarkacz oglądałam na TVN-ie filmy z jej udziałem. Najlepiej wspominam te dwa: Czarownice z Eastwick i Syreny :) Oglądał je ktoś z Was?
Niecałe 2 lata temu w kinach gościł nowy film z jej udziałem: Burleska. Jeśli nie widzieliście to serdecznie polecam :) Dwie znakomite panie w jednym filmie - Cher i Christina Aguilera ;)

A wracając do muzyki.. Uwielbiam dwa jej wielkie przeboje. A oto i one:





'Strong enough' spotkało się z zainteresowaniem Smerfów, które na bazie tej piosenki utowrzyli swój hit 'Loczek blond' :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger