Mała odmiana - rudy ;>

Hej!
Jak wiecie kobieta zmienną jest :) W końcu i mnie dopadło i ze swojego brązu wyczarowałam rudy kolor włosów :]
Jak?
Dzięki szamponetce i pomocy Eweliny :)

Najpierw trzeba było zakupić szamponetki - wybrałam drogerię HEBE i szamponetki marki Joanna. W związku z tym, że moje włosy nie należą do najkrótszych musiałam zaopatrzyć się w kilka takich saszetek. Po namowie z Eweliną kupiło się ich cztery.
Kolejnym krokiem było zdecydowanie się czy spróbować zmienić kolor czy nie.. Dwie szamponetki kupiłam już po odebraniu wyników matur, a dopiero potem dokupiłam resztę. No i decyzja zapadła..
Wczoraj wieczorem w łazience u Eweliny nastąpiła walka z moimi pasmami. Najpierw rozczesywanie, potem zmoczenie włosów i nakładanie farby. Trzeba było troszkę odczekać, więc grałyśmy na telefonie ;> Następnie płukanie aż do momentu, gdy zaczęła kapać z moich włosów czysta (a nie pomarańczowa) woda, a później już tylko mycie i suszenie.
Efekt oczywiście nie jest dokładnie taki jak na obrazku, ale i tak jestem zadowolona, bo byłam przekonana, że nie zabarwi mi się nic więcej oprócz końcówek i grzywki.

Efekt wizualny:
PRZED

PO
O szamponetce..
Joanna Multi Color Effect

015 Płomienny rudy


* kolor utrzymuje się 4-8 myć
* nie zawiera amoniaku i utleniaczy
* zawiera kompleks multiwitaminowy, który nawilża i odżywia włosy
* po użyciu włosy mają olśniewający i żywy kolor
* szybka i łatwa w użyciu

Używałyście szamponetek Joanny?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger