Nikt nie słucha, a każdy zna tekst piosenek..

Z nagłówka zapewne już domyślacie się o jaki gatunek muzyki chodzi - disco polo.

Owiane złą chwałą, znane jako banalne teksty i podkład, stworzone dla ludzi ze wsi..

Czy to prawda?
WCALE NIE!

Moje dzieciństwo było mocno związane z tym gatunkiem muzyki - wciąż pamiętam jak w zerówce na podwójnej huśtawce podśpiewywałyśmy z koleżankami ówczesny hit, który szedł mniej więcej tak:


'Rewelacja na Bałtyku - lody, lody na patyku
Ani wódka, ani wino nie zastąpi Ci "Bambino"
Rewelacja na Bałtyku - lody, lody na patyku
Ani wódka, ani wino nie zastąpi Ci "Bambino"'


Moja impreza osiemnastkowa (urządzona z moim chłopakiem;]) rownież rozbrzmiewała w takich hitach :]
Nikt nawet nie zauważył, że leciało w zasadzie kilka piosenek na krzyż, tak więc chyba nie jest tak źle z tym gatunkiem muzyki, co? :)
Podaję kilka linków, pod którymi znajdziecie utwory z mojej 18nastki :


Zamieszczam znaleziony już daaaawno filmik na youtubie będący sklejką kawałków omawianego gatunku ;)



A propo disco polo jest jeszcze taka jedna piosenka zespołu Masters, która przypadła bardzo do gustu Monice, która nuci ją w stosunku do mojego chomika syryjskiego, którego nazwałam Bella :)

Masters - Bella
Ale ja wolę to w remixie :) Proszę bardzo - link:
Masters - Bella (Extented remix)

Pozdrawiam, słuchajcie słuchajcie, nie ma co się wstydzić ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger