Szybki prysznic - ulubieńcy ;)

Siema siema!

Czasem każda z nas ma chwilę do wyjścia i co wtedy? Szybko się odświeżyć, umyć włosy, wykonać perfekcyjny makijaż, pomalować paznokcie no i oczywiście ubrać się nienagannie..
Na szybkie odświeżenie najlepszy jest prysznic, a oto i moi ulubieńcy do tego celu:

Szampon Joanna Naturia
z pokrzywą i zieloną herbatą
do włosów przetłuszczających się i normalnych

Zdecydowałam się na ten kosmetyk ze względu na przeznaczenie (konkretny rodzaj włosów) - moje szybko przetłuszczające się włosy wymagają nie lada pielęgnacji :] Oczywiście kolejnym czynnikiem wpływającym na wybór była cena. Nie zapomnę również, że taki wybór padł, gdyż w konkretnym markecie przypomniało mi się, że kończy mi się środek do mycia włosów.

Szampon wypatrzyło któreś z moich rodziców - przeczytałam co było napisane na etykiecie oraz powąchałam i stwierdziłam, że można wypróbować. A teraz, gdyby nie to, że włosy potrzebują czasem zmiany szamponu (gdyż myte cały czas jednym przyzwyczajają się do niego i jego właściwości nie wpływają na nie tak, jak powinny..) myłabym nim włosy za każdym razem! :)

Ten kosmetyk ma świetny zapach - wprost emanuje zieloną herbatą :) Opakowanie jest przeźroczyste - widać jego barwę, a poruszając na boki można zbadać konsystencję. Jest ona całkiem okej!:)
Poręczne opakowanie - moje odkrycie, że jeśli nalejesz za dużo produktu na rękę możesz nacisnąć opakowanie i przyłożyć rękę z szamponem do 'dziubka' a ten go wessie :)
Moim zdaniem bardzo dobrze się pieni, co znacznie ułatwia rozprowadzanie go po włosach. Jeśli ktoś uważa inaczej, niech doda nieco wody i sprawa rozwiązana :)

Jestem zadowolona z tego szamponu - dzięki niemu moje włosy są nie tylko czyste, świeże, ładnie pachną ale również są miękkie i miłe w dotyku :)

Czasem czytelnicy pytają o to, ile dni po umyciu włosy są nienaganne.. Otóż powiem tu, że sprawa wygląda podobnie jak w przypadku utrzymywania się lakieru na paznokciach - JEST TO SPRAWA INDYWIDUALNA. Lakier utrzyma się tak długo, na ile pozwolą działania techniczne wykonywane Waszymi dłońmi. Natomiast działanie szamponu jest uzależnione m.in. od tego ile i na jakiej poduszce śpicie, jaki wysiłek fizyczny ponosicie a także od tego, ile czasu utrzymujecie pianę na włosach podczas ich mycia.

Aby Was zachęcić dodam, że pokrzywa to cenne źródło witamin, działa wzmacniająco na włosy, ma działanie antyłojotokowe i tonizujące, natomiast zielona herbata ma własności przeciwzapalne, wzmacnia oraz nadaje połysk włosom, dzięki temu nasze pukle są zdrowe oraz mają ładny wygląd :)

Cena zaczyna się od około 4 zł w marketach (ja zakupiłam produkt w PoloMarkecie;>), pojemność 200ml, ale widziałam również 300ml.
Opakowanie bardzo wydajne - starcza na wiele myć - zarówno długich jak i krótkich włosów - u mnie korzystają z niego wszyscy domownicy (4 osoby), oczywiście w różnym stopniu ;)


Nawilżające mleczko pod prysznic 
Adidas for women - Soft cotton

Kosmetyk ma ciekawe opakowanie - po bokach są wypustki, które zapobiegają wymsknięciu się z dłoni. Ma delikatny zapach :)
Jeśli chodzi o działanie - całkiem dobrze się pieni, nie wysusza skóry, lecz ją dobrze nawilża, kremowa formuła zostawia skórę miękką w dotyku i elastyczną.
Produkt opracowany z udziałem sportowców i nie zawiera mydła. Za to jest wzbogacony mleczkiem z bawełny :)

Ceny wahają się, lecz za opakowanie jakie mam, czyli 250 ml zapłacimy ok 10 zł.
Mam tendencję do szukania niskich cen dla fajnych rzeczy i kupiłam zestaw (mleczko + antyperspirant) w czasie świątecznych zakupów ;)

Pozdrawiam świeże dziewczyny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger