Nowości marca

Witam Was wraz z początkiem kwietnia i świetną pogodą. Dzisiaj tradycyjnie mały post z nowościami, czyli chwalę się najnowszymi zakupami. Ostatnio staram się schodzić z zapasów i kupować mniej, myślę, że nawet mi to wychodzi. Już wkrótce rusza promocja w Rossmannie -49%, więc pewnie wtedy przyszaleję, a Ty?

Na pierwszy ogień zakupy z Hebe - na promocji do -40% na produkty do włosów wybrałam odżywkę b/s w sprayu Bioelixire. Ostatnio dość często trafiałam na opinie o tych produktach i chciałam przetestować je na swoich włosach. Nie jest źle, ale do ulubieńców raczej nie będę mogła jej zaliczyć...
Lakier Sensique dorwałam w Drogerii Naturze - skusił mnie energetyczny kolor o nazwie Banana Cocktail - niesamowicie skojarzyło mi się to z Minionkami i choć nie przepadam za żółtym na paznokciach.. kupiłam :)

Często zaglądam do sklepu Organique w Łomiankach, bo zawsze można zamienić słówko lub spędzić całe godziny na rozmowie z wygadaną Patrycją. Często przy okazji kuszę się na jakiś nowy dla mnie zapach wosku i tak w tym miesiącu wybrałam Yankee Candle Lake sunset oraz Lemongrass&ginger.

Ostatni zakup miesiąca to zamówienie Yankee ze sklepu Goodies. Mój chłopak stwierdza, że mam fioła na punkcie zapachu do samochodu - tym razem nowy Turquoise sky zastąpił Sun&sand. Do zamówienia dobrałam jeszcze zapach miesiąca marca A child's wish oraz dwa woski z nowej kolekcji Riviera escape: tytułowy oraz Sea salt & sage.

A co nowego wpadło w Wasze rączki? :)

20 komentarzy:

  1. Sama bardzo lubię zapach Turquoise sky :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachu wosków jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba pora wrócić do wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też w marcu przystopowałam, czekam na -49%:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łooo nastawiałam się na post tasiemiec a tu takie zaskoczenie hehe :)
    Super nowości :D Mnie na szczęście yankee nie uzależniło :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też czekam na promocję w Rossmanie ;) zamierzam się zaopatrzyć w podkłady ;) fajny ten żółteczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe czy będzie można online zamawiać podczas promocji w Rossmannie tak jak ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mnie ciekawy zakup sea salt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nową kolekcję wosków dopiero mam zamiar zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię zapach Lake Sunset :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiałam się nad zakupem jakiegoś zapachu do samochodu YC, ale jeszcze na nic się nie zdecydowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale kolor tej odżywki bije po oczach :) O też muszę zamówić zapachy do samochodu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger