Wyniki rozdania noworocznego z Semilac

Wczoraj zakończyło się rozdanie noworoczne, w którym do wygrania były 2 lakiery hybrydowe marki Semilac. Szybko przejrzałam zgłoszenia i niestety 3 musiałam odrzucić - pierwsze ze względu na brak obserwacji bloga, który był punktem obowiązkowym, a dwa kolejne ze względu na zgłoszenia po czasie. Przykro mi, ale czas na zgłoszenia jasno był określony w regulaminie. Nikt nie będzie wiecznie czekał - sama raz przespałam czas na podanie danych do wysyłki w rozdaniu, w którym wygrałam i cóż.. nagroda przepadła ;)
Myślę, że nie ma już co przedłużać, a najwyższa pora ogłosić nową szczęśliwą posiadaczkę pięknych kolorów jakimi są Frappe i Glitter indigo!

Jak zwykle wybrałam zwycięzcę na podstawie losowania w serwisie losowe.pl. Szczęśliwym numerkiem, którego zaraz będziecie szukać na liście jest..

Gratuluję Czarnej Kawie! Czekam do końca dnia 7 stycznia na adres wysyłki od Ciebie ;)
Kontaktuj się ze mną na maila malenkabloguje@gmail.com :)
Wszystkim dziękuję za zabawę i wyczekujcie kolejnej :)

19 komentarzy:

  1. !:O
    właśnie spełniłaś moje największe marzenie... już wysyłam e-mail!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj było blisko :) gratulację dla szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje! :D a ja nie zdążyłam się zgłosic haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo a mnie ostatnio tyle omineło :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulację tak świetnej nagrody :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger