Maleńka podróżuje: Ocean Park, Władysławowo [10.07.2013]

Od jakiegoś czasu 'wiszę Wam fotorelację z moich wakacji. No cóż, w końcu się za nią zabiorę :) Jednak mam całą masę zdjęć, którą chciałabym Wam pokazać, ale jak na jednego posta to za dużo, a nie chcę dzielić ich na Post vol 1, Post vol 2 etc. Myślałam o tym, by podzielić je tak, spędzaliśmy każdy dzień, jednak też wyszłoby to tak, że jeden post byłby przepełniony fotkami, a drugi nie.. Szukając pomysłu, wpadłam na to, żeby założyć drugiego bloga o podróżach. Jednak czasem mam problem tego prowadzić regularnie, a co dopiero 2 :P Z resztą już kiedyś myślałam, żeby rozdzielić bloga kosmetycznego z kulinarnym, ale jak widzicie byłoby to bez sensu, bo ostatnio nic nie gotuję, ani nie piekę. Wyżaliłam się Grześkowi i doradził mi, żebym wplotła to w tego bloga - w końcu to, że nie jest jednorodny czyni go wyjątkowym.. No więc pojawi się nowa zakładka na blogu - Podróże. Mam nadzieję, że zmotywuje mnie to do notatek na ten temat, no i masy zdjęć. A teraz już przechodzimy do meritum sprawy, czyli o wycieczce do Ocean Parku we Władysławowie :)
Zacznijmy od lokalizacji i biletów :)
Ocean Park mieści się we Władysławowie (woj. pomorskie) przy ulicy Żwirowej.
Nie trudno tam trafić, bowiem na mieście są pewnego rodzaju drogowskazy ;)
Bilety:
dla osoby dorosłej - 20 zł
dla dzieci 3-18 lat - 15 zł
dla dzieci poniżej 3 lat - wstęp darmowy
Na terenie parku jest też kino - show interaktywne - dopłata 5 zł.
Brak możliwości płacenia kartą, ani zabrania ze sobą czworonogów.

Ocean Park jest dużą atrakcją dla dzieci, gdzie znajdziecie wiele eksponatów ssaków morskich i oceanicznych w skali 1:1. Do każdego poprowadzi nas wyznaczona ścieżka. Poza tym znajdziemy też tu punkt z pamiątkami, ściankę wspinaczkową i kącik gier, wodospad, plażę,  plac zabaw, punkt gastronomiczny, a czasem nawet scenę, na której odbywają się koncerty muzyki disco polo (Masters, Boys, Akcent). Kolejnego dnia po naszej wizycie popołudniu odbywał się koncert Marcina Siegieńczuka - byłego wokalisty zespołu Toples ;) Nie martwcie się o WC - na terenie parku są rozstawione toi-toi'e, a w jednej z chat rybackich jest toaleta. Również na bezpłatnym, dość sporym parkingu znajdziecie niebieską kabinę toi toi.
Oprócz zwiedzania i oglądania główną atrakcją jest możliwość zrobienia sobie zdjęć ze zwierzakami - nawet my nie odmówiliśmy sobie tej frajdy ;)
Początkowo byliśmy wielce podekscytowani wyprawą, jednak schodząc od kasy w dół (i później wracając pod górę do samochodu!) strasznie narzekaliśmy. Grzesio wyraził swoje niezadowolenie, że rybki w stawie to jedyne żyjątka tutaj i oboje stwierdziliśmy, że jest to atrakcja dla rodziców z dziećmi, których była tu cała rzesza. Mimo wszystko ustawialiśmy się w kolejce do zdjęć zaraz za pociechami dumnych rodziców. Nie opuściliśmy parku bez dokładnego obejrzenia wszystkiego. No może poza ścianką wspinaczkową - Grzesiek nie chciał zniszczyć nowych butów, oraz show z gadającym delfinkiem - oboje stwierdziliśmy, że jesteśmy na to za duzi, a to kolejna opłata 5 zł/osoba. Po wyjściu z Parku byliśmy zadowoleni i z zachwytem oglądaliśmy zdjęcia :)
Krótki wstęp był, to teraz czas na masę zdjęć :)
Kaszalot
Karb japoński pacyficzny
Płetwal błękitny
Koniec Walenia :D
Rajskie miejsce w Ocean Parku :)

Wrzuć monetę na szczęście turysto! My wrzuciliśmy ;)
Foka pospolita
Malutka foczka
Uchatka
Nasze genialne skojarzenie z fokami - Madagascar 3 - Stefano :)
Wodospad
A teraz zapowiedziana plaża nad swego rodzaju oczkiem wodnym z żywymi rybami :)
Relaks na leżakach na plaży nad wodą - cud miód malinka :)
Rekin wielorybi
Maleńka&Pingwiny
Grzesio&Pingwiny
Mors
Do każdego zwierzaka jest tabliczka z opisem, z której można dowiedzieć się zarówno pożytecznych rzeczy jak i ciekawostek :)
Płaszczka Manta

Mały płetwal błękitny
Chaty rybackie
Kałamarnica olbrzymia
Od razu chciałabym zaznaczyć, że nie ma tu zdjęć wszystkiego, co możecie zobaczyć w Parku :) Wybierzcie się i sami podziwiajcie eksponaty :)
Na koniec podam Wam jeszcze stronę internetową: http://www.oceanpark.pl/ oraz fanpage na Facebooku, z której może dowiecie się tego, czego Wam tu nie napisałam :)

Był ktoś z Was w tym miejscu? Co o nim sądzicie? :)