TAG: Moje blogowe sekrety ;)

Do TAGu nominowała mnie Cathy z bloga coconutek.blogspot.com. Oczywiście uwielbiam Tagi, więc z wielką przyjemnością na niego odpowiem :]
1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Tego bloga założyłam w maju 2007 roku (!), jednak pierwsze posty pojawiły się 5 lat później w sierpniu. W tej chwili mogę śmiało powiedzieć, że bloga prowadzę już rok :) Posty staram się publikować codziennie, jednak zdarzają się wyjątki spowodowane brakiem zaplanowanych notatek w czasie wyjazdu, lub po prostu brak czasu.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Oczywiście jest to jedna z pierwszych rzeczy sprawdzanych w necie - na równi z pocztą ;) Nie potrafię określić ile razy dziennie, bo robię to dość często - praktycznie w każdej wolnej chwili z dostępem do internetu - co by być na bieżąco;)

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Mój chłopak dowiedział się pierwszy, później moja przyjaciółka. Potem postanowiłam założyć fanpage na fb, więc dowiedzieli się też pozostali znajomi. Rodzice też wiedzą, ale chyba uważają to za głupotę :(

4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek?
Ciężko określić, co wpada w moje zainteresowanie. Z pewnością są to recenzje kosmetyków, których ceny nie powodują ucieczki z krzykiem studenckiego portfela, wypatrzone okazje, OOTD, makijaże i zdobienei paznokci, a także inspiracje i DIY. Więc jak widzicie ciężko to określić, czasem nawet coś co wydaje mi się interesujące takie nie jest, i na odwrót. Muszę przeczytać i zobaczyć ;)

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Hahaha co za pytanie :) Może troszkę, ale nie tak negatywnie. Zazdroszczę im czasem upolowanych okazji, ale to tak samo koleżance jak i blogerce - nie zabiję nikogo, bo kupił tanio bluzkę, tylko następnym razem muszę sama powęszyć na wyprzedażach itp.

6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc to zrecenzować na swoim blogu?
Nie, bo to bez sensu. Wolę kupić coś, co mi się przyda, a nie na pokaz :P

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Niestety, ale tak... Mój portfel później świeci pustkami :P Fakt, że czasem zakupy można ograniczyć, ale chęć poznania nowości jest ode mnie silniejsza, dlatego też czekam na promocje i inne zniżki :]

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
  • Poznałam wiele świetych osób ♥
  • Zawsze lubiłam mieć pomalowane paznokcie, jednak kiedyś zanim zmyłam z nich lakier miałam mnóstwo odprysków, a teraz się tym brzydzę :P
  • Zaczęłam się interesować składem kosmetyków oraz nowymi markami.
    i wiele wiele innych ;)

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Sama nie wiem, ale po prostu są to rzeczy, którymi chcę się z Wami podzielić - dlatego też mój blog nie jest ani typowo kosmetyczny, ani typowo kulinarny. Znajdziecie na nim wszystko ;)

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?
Nie raz zastanawiałam się, czy pisanie kolejnych postów o kosmetykach ma sens, skoro ktoś już wcześniej je zrecenzował, jednak to taka moja twórczość, szkoda byłoby mi to wszystko stracić :( A Wy dajcie mi chęć do dalszego blogowania ♥

11. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
Błędy ortograficzne! Zbyt pstrokate tło, które uniemożliwia mi pisanie :<

Do TAGu nominuję wszystkich chętnych, a w szczególności:

Poza tym mam do Was pytanie: jakie posty chcielibyście, aby w najbliższym czasie pojawiły się na blogu? Macie jakieś propozycje? :) Może chcecie: recenzje kosmetyku, inspiracje, jak zmyć brokatowy lakier, swatche lakieru, wspomnienia z wakacji, fotomix, czy może macie jakiś pomysł? :) Wy decydujecie! ;)

10 komentarzy:

  1. Ciekawy jest ten tag :) a co do postów może jakiś ciekawy fotomix?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana dziękuje za odtagowanie - kiedyś robiłam ten tag ale na samym początku blogowania i od tego czasu wiele sie zmieniło więc może się skuszę :)
    A co do postów to jestem za wspomnieniami z wakacji i fotomixem ;) I jak zawsze kosmetykami :D

    Komentując me stare wpisy sama mi o nich przypominasz bo czasami nawet nie wiem ze to pisałam ;D A life sama już dawno nie piłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też strasznie irytuję błędy ortograficzne w postach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za odpowiedzenie na TAG :) Ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe te Twoje odpowiedzi:)
    P.S.Fajnie by było gdybyś zrobiła post o tym,jak zmyć brokatowy lakier;)Mam takich kilka i męczę się z nimi godzinami !!

    OdpowiedzUsuń
  6. też nie cierpię błędów ortograficznych ani stylistycznych, bo źle mi się czyta takie posty i nie mogę się skupić na treści, bo błędy kłują mnie w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe odpowiedzi ;)
    pisz oczym chcesz, może jakieś ciekawe filmy? wiedziałabym co oglądac wieczorami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe odpowiedzi :)
    Z tymi pomysłami na posty mam tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie blogowanie pozwala na poznanie ciekawych ludzi ;)) Choć zanim zaczęłam go prowadzić nie spodziewałam się tego;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger