CRAZY MAKE-UP CHALLENGE: tatuaże/koronki

Dzisiaj przychodzę do Was z mega spóźnionym projektem u Jessie:
 

Miały być koronki, jednak nie miałam cierpliwości ich malować.. Ale kiedyś jeszcze będę walczyć i je zmaluję!
(Nie ma zdjęcia będącego inspiracją, gdyż próbowałam sama coś stworzyć :D)

 Nie do końca zadowolona z efektów koronki postanowiłam stworzyć wersję tatuażową. Zdjęcia dużo bardziej podobały mi się w wersji czarno-białej, więc w takiej formie też je Wam zaprezentuję ;)
Wybaczcie jakość zdjęć, aparat mi padł, więc kamerka..

Co myślicie o tatuażach w sesjach zdjęciowych? :)

13 komentarzy:

  1. Hahaha, gwiazdeczka <333
    Czym ją robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam sobie ułatwić zadanie poprzez tatuaże wszechobecne w gazetach, chipsach itp itd. Postąpiłam zgodnie z planem, jednak nie był on najnowszy, i nie odbił się cały na twarzy, więc pewne elementy dorysowywałam eyelinerem w płynie od Essence. Szczerze? Mogłam całość zrobić eyelinerem. Tatuaż zmył się po pierwszym myciu twarzy żelem Under Twenty :]

      Usuń
  2. Paznokcie świetne ;)
    Obserwuję i zapraszam także do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne ci te paznokcie wyszły ;) Ja nie umiem zdobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszło! dodane ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger