Projekt denko! Luty/marzec 2013

Zapraszam na kolejne zestawienie zużyć kosmetyków. Tym razem z dwóch miesięcy - jakoś nie mogłam się zebrać w zeszłym miesiącu, a że nie powyrzucałam opakowań (bynajmniej większości) to postanowiłam napisać w jednym poście o dwóch miesiącach. Także zaczynamy!
Nie jest tego wiele, ale jednak zawsze coś.

Kosmetyki do mycia:
1. Timotei - szampon - świeżość i czystość
Do włosów normalnych i przetłuszczających się, czyli coś dla mnie. Ma uroczy zapach - pestki winogron, zielona herbata, trawa cytrynowa. Od razu zdobył moje serce! Właściwości myjące są w miarę.
MOŻE KUPIE PONOWNIE

2. Ziaja - kremowe mydło pod prysznic - pomarańcza
Polski produkt, a do tego świetny kolor i zapach. Po prostu ideał :)
KUPIĘ PONOWNIE

3. Linda - kremowe mydło w płynie - aloes i lotos (zapas)
Produkt z Biedronki, wciąż gości u mnie w domu. Kupowany zapas można rozlewać do dozowników.
KUPIĘ PONOWNIE

4. Venus - żel do higieny intymnej - kora dębu
Dość popularny, a u mnie w domu mama jest jego wielką fanką. Jak dla mnie może być.
KUPIĘ PONOWNIE

Teraz coś zapachowego..
5. Rexona - Antyperspirant - Aloe vera
Po raz kolejny jestem zadowolona z Rexony. Używałam już wielu zapachów i żaden nie budzi moich zastrzeżeń.
KUPIĘ PONOWNIE!

6. Adidas - EDP - Natural Vitality
Cudne perfumki - dostałam od Patrycji za co bardzo dziękuję są świetne!
KUPIĘ PONOWNIE, może jakiś inny zapach? :)

A teraz pozostałe :
7. Carea - patyczki higieniczne
Świetne i niedrogie - z Biedronki. I do mycia uszu i do poprawek przy mejkapie.
KUPIĘ PONOWNIE

8. Oriflame - kojący żel - pure nature
Niektórzy stosują zamiast bazy pod makijaż, ja natomiast do odświeżenia, nawilżenia i ukojenia twarzy. Bardzo dobrze się spisuje.
MOŻE KUPIE PONOWNIE

9. Clean & Clear - głęboko oczyszczający chłodzący tonik
To już nie pierwszy mój egzemplarz ;) Nie wiem, czemu wszyscy czepiają się go o zawartość alkoholu. Owszem jest przez to mniej delikatny, ale wszystkie wypryski i inne tego typu rzeczy 'wypalił' i po problemie.
KUPIĘ PONOWNIE 

10. Perfecta - serum koncentrat wyszczuplający do szybkiej redukcji rozstępów
Fajnie chłodzi, choć jak ciało się przyzwyczai, to później się już tego tak nie odczuwa. Co do właściwości, to raczej efektów nie widać.
NIE KUPIĘ PONOWNIE

11. Soraya - maseczka do twarzy - 10 minut na... redukcję zaczerwienień
Maseczka jest do cery naczynkowej. Nie jest to jednak mój typ, lecz świetnie wygładza :D
NIE KUPIĘ PONOWNIE

12. Sephora - podkład -  Perfecting cover 28 moyen medium camel
Moje genialne odkrycie! Miałam kilka takich próbek, i mam chyba jeszcze jedną! Jest przecudowny!
KUPIĘ PONOWNIE

Dzisiaj byłoby już na tyle. Wciąż jednak szykują się kolejne zużycia. Niebawem coś sądzę, że pojawi się pożegnanie kilku lakierów - zasychają, nie wiem czy uda się je uratować :(

7 komentarzy:

  1. Na zasychające lakiery mam patent, o którym pisałam tu: http://chwila-dla-mnie.blogspot.com/2013/03/rozcienczalnik-lakierow-do-paznokci-z.html
    Jeśli bardzo je lubisz, to może uda się je odratować :). Ja jak na razie nie robię denkowych wpisów, bo produkcja denek jest u mnie bardzo skąpa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie też, dlatego tutaj wypadły 2 denka na raz ;)
      Ojoj przychodzisz mi z ratunkiem :D Mam ulubiony lakier z Essence, niby nie jest to gruba kasa, ale szkoda mi wydawać kasę na to samo, a strasznie go lubię :D

      Usuń
  2. miałam tę Rexonę i mam teraz drugą pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja miałam 2 raz tą tyle, że w nieco innym opakowaniu. a teraz mam kolejne 2 różne :)

      Usuń
  3. miałam mydło w płynie z biedronki i patyczki patyczki używam do paznokci też a jak się skończą to jako pudełko do trzymania lakierków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie teraz zostały kupione patyczki w torebeczce i zostały do niego przełożone, natomiast w jeszcze innym jakieś próbki kremów :)

      Usuń
  4. Oj płatki Carea teraz były w świetnej cenie w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger