Konturowanie z Makeup Revolution: paleta ultra contour

Za oknem taka piękna pogoda, a ja spędzam cały weekend w pracy. Cóż, nie ma co się nad sobą użalać - bez pracy nie ma kołaczy, za coś żyć trzeba. Plany na wakacje są, przydałby się też nowy rower, rolki i telefon, więc trzeba zagryźć zęby i nie myśleć o tym, że inni mają dzisiaj wolne i odpoczywają.
Temat konturowania i strobingu wciąż jest na czasie - umiejętnie wykonany makijaż potrafi wiele zdziałać: wyszczuplić twarz, nadać jej trójwymiarowości, żeby makijaż nie wydawał się płaski. W drogeriach i innych punktach z kosmetykami znajdziemy wiele produktów przeznaczonych do konturowania na sucho czy mokro. Jak wybrać ten najlepszy?
 

Paleta do konturowania Makeup Revolution nie jest moim pierwszym doświadczeniem z tego typu kosmetykami. Wcześniej używałam paletki trio do konturowania z Wibo, a także miałam doświadczenie ze stickami do konturowania z Make up for ever podczas konturowania w Sephorze.W poczekalni mam również kosmetyki do konturowania i strobingu z Cashmere, które przetestowałam i otrzymałam podczas minionej edycji Meet Beauty. Czy na w porównaniu do innych kosmetyków jestem zadowolona z paletki Ultra Contour?

Zdecydowanie tak. Cena w granicach 40 zł, łatwa dostępność, a możliwości jakie daje paletka wiele. Przede wszystkim paletka zawiera kompozycję 8 pudrów - trzy jasne, 3 brązujące oraz 2 rozświetlacze. Bardzo mnie to cieszy, ponieważ w zależności od stanu i wyglądu mojej cery mogę dobrać odpowiedni odcień kosmetyku - lub jeśli ktoś woli mogę powiedzieć odpowiedni dla wielu typów urody i karnacji, a ze względu na zbliżającą się porę roku sprawdzą się zarówno dla bladolicych jak i opalonych kobiet.
Jeśli chodzi o same właściwości produktu, to paletka jest bardzo ładnie i solidnie wykonana, a w środku znajdziemy pełnowymiarowe lusterko. Pudry są drobno zmielone, nie twarzą plam na twarzy, raczej trudno zrobić sobie nimi krzywdę, choć mają dobrą pigmentację. Paletka jest bardzo wydajna, choć muszę przyznać, że pudry podczas aplikacji pędzlem potrafią się osypywać na obudowę paletki co zostało uwidocznione na jednym ze zdjęć.


Jakie macie doświadczenie z produktami do konturowania?

10 komentarzy:

  1. mam tę paletę i jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej paletki nie posiadam, natomiast mam paletę cieni i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie potrafię konturować twarzy ;)
    Paletka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam produkty do konturowania :) ładna paleta

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat tej palety nie miałam, ale zdecydowałam się na ulta pro hd i trochę żałuję, że zamiast odcienia light wzięłam medium i wydają mi się na oko być ciut za ciepłe :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo a mi się właśnie "konturówki" pokończyły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem dobra w konturowaniu twarzy, muszę się podszkolić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta paleta bardzo przypomina mi moją z NYX :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger