Woodwick Pear cider

Pogoda coraz bardziej nas rozpieszcza - ja już nie mogę się doczekać urlopu i relaksu w nadmorskich miejscowościach - wszak kocham polskie morze. Swoją drogą myślę o kilku wpisach dotyczących spędzania czasu nad polskim morzem - co Wy na to? Póki co, przed wyjazdem, trzeba jednak zebrać się w garść, ale jako domowy umilacz odkryłam wosk WoodWick Pear cider, który zainspirował mnie do odkrywania nowych smaków cydrów. Mam już kilka smaków, które z pewnością zabiorę ze sobą o zachodzie słońca na plażę. A wracając do zapachu - jesteście go ciekawi?


Jak zapach gruszkowego cydru interpretuje WoodWick? Zapach jest lekki, czuć w nim coś musującego, świeżego, choć nieco słodkiego, a zarazem ciepłego, ale nie otulającego. Dla mnie to zapach lekkiego alkoholu na plaży lub łące w ciepły, słoneczne dzień. Woń podczas palenia wosku jest przyjemna, relaksująca. Nie czuć tu drażniącego alkoholu czy nadmiernej słodkości. Zapach jest odpowiednio wyważony. Jeśli zainteresowaliście się woskami WoodWick to Goodies znajdziecie sporą ofertę ich wosków. Warto się im bliżej przyjrzeć - są wśród nich zapachy proste - jedna woń lub złożone, rozbudowane, które imitują jakieś miejsce.

 

Maj powoli dobiega końca - jak moglibyście go podsumować? Czy znaleźliście chwilę na spotkanie ze znajomymi twarzami? Mi w miniony weekend udało się spotkać parę znajomych blogerek i blogerów podczas Meet Beauty :)

7 komentarzy:

  1. Nie przepadam za cydrami (na sam myśl o nich boli mnie żołądek), ale zapach mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam nad morze :P a zapach - myślę, że by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnio lubię cydr :) maj minął mi baaaardzo nerwowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zaintrygował mnie ten zapach i wydaje mi się, że byłby idealny na wiosnę. Uwielbiam gruszki i cydr, więc powinien przypaść mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie soczyste zdjęcia! :D Lubię cydr pić, ciekawe czy wersja zapachowa by mi przypadła do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oo ciekawe jak pachnie taki cyderek :) ej w ogóle jak to możliwe, że my się nie spotkałyśmy na Meet beauty?! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężko mi sobie wyobrazić ten zapach, ale mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger