Zalukani w kwietniu

Prawie koniec miesiąca, a ja dopiero robię kulturalny przegląd miesiąca.. Gdzie się gubi ten czas?! Od razu informuję, że denko pojawi się z 2 miesięcy. Raz, że nie chcę robić dwóch postów tego typu w ciągu kilku dni, a dwa, że kwietniowe zużycia były niewielkie. No ale teraz już przyjrzyjmy się bliżej obejrzanym i najczęściej słuchanym.

Książki

Tak, tutaj znowu przestój. Kompletnie brakuje mi czasu nie tylko na bloga, ale również na czytanie.

Muzyka

Tutaj jednak zawsze coś będzie - albo coś ze spotify, albo z radia. A jeśli omijałabym obydwa szerokim łukiem, to zawsze pozostaje jeszcze muzyka z pracy, ale tym póki co nie będę Was katować ;)

Kygo i utwór Firestone ostatnio wciąż na topie. Nie tylko w radio, ale i na mojej liście od kiedy tylko Grzesiek mi ją puścił.

Lost Frequencies Are you with me to lekki, wpadający w ucho utwór. Niby 4 wersy, ale szykuje nam się hit lata. Gdyby ten teledysk jeszcze miał coś więcej wspólnego z tekstem..

Ze ścieżki dźwiękowej Szybkich i wściekłych największe wrażenie zrobiła na mnie piosenka Dj Snake & Lil Jon Turn down for what. Niby przewodnim jest See you again, ale ta najbardziej wpisuje się w klimat serii.

Dawno już nie spodobała mi się żadna piosenka Avicii, ale The Nights od razu wpadła mi w ucho :)

Mark Ronson & Bruno Mars Uptown funk jest chwytliwa, ma to coś, że utwór od razu porywa. I uwierzcie mi, że aż chce się tańczyć z odkurzaczem ;)

Jason Derulo powrócił z całkiem niezłym hitem Want to want me - również porywająca nuta, z pozytywnym wydźwiękiem.

Filmy

Oglądanie filmów również ciężko byłoby mi sobie odpuścić. Ot nawet gdy jestem zmęczona, to chętnie włączę tv i pośmieję się oglądając komedię lub skupię na zawrotnej akcji. Po raz kolejny przypominam, że zamieszczam tu jedynie filmy obejrzane po raz pierwszy.

Szybcy i wściekli 7 to kolejny świetny filmowy hit. Kolejna odsłona, kontynuacja akcji, dalsze losy bohaterów, wszystko świetnie zebrane w materiał filmowy. Niestety sporo stracił przez to, że już przed premierą był dostępny w internecie.. 

Dziewczyna moich koszmarów niestety nie zadowoliła mnie zbytnio jako widza. O ile fabuła >facet poznaję laskę, bierze z nią szybko ślub, po czym wychodzą różne kwiatki i okazuje się, że miłość znajduje dopiero teraz< to świetny materiał na komedię romantyczną, to jednak głupiutkie epizody z żoną głównego bohatera są nieco żałosne. Ot komedia na jeden raz jak dla mnie.
Los numeros ma dość oryginalną fabułę i gdyby był amerykańską produkcją, to z pewnością przyciągnąłby rzesze widzów. Jednak niestety na polskim rynku się nie wybił - lipna ścieżka dźwiękowa, słaba gra aktorska i momentami na siłę tworzony humor. A mogło być tak pięknie..

Daję nam rok to angielski humor oparty o pożycie małżeńskie, a raczej pierwszy jego rok. Pierwszy kryzys, ktoś inny na oku.. czy związek Nat i Josha przetrwa w obliczu zaistniałej sytuacji?

Nikomu ani słowa to trzymający w napięciu dramat ojca, który próbuje uratować porwaną córkę. Problem polega na tym, że aby się z nią spotkać musi wydobyć informację wymaganą przez porywacza od swojej pacjentki.

I na koniec prawdziwe dwie perełki. Bezpieczna przystań oraz Dla Ciebie wszystko, to filmy powstałe na podstawie powieści Nicholasa Sparksa, obie mam w swojej bibliteczce i choć jeszcze ich nie czytałam, to filmami jestem zachwycona i wzruszona.
Jak to zwykle bywa u Sparksa, fabuła wyciąga na światło dzienne demony przeszłości, rodzi się nowa miłość albo spotykają się dawni kochankowie, ale coś staje na ich wspólnej drodze. Obejrzyjcie i przekonajcie się co się wydarzy w tych filmach. 

A co Wy zalukaliście w minionym miesiącu?
Może coś polecicie z filmów akcji trzymających w napięciu?

24 komentarze:

  1. Wszystko a wszczególności muzyka w moim guście ;D Lost fran... mają nowy świetny kawałek - Reality, polecam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź, szybko przesłucham zaraz :)

      Usuń
  2. Uwielbiam Bezpieczną przystań ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bezpieczna przystań - oglądałam na weekend i też jestem bardzo zadowolona :-) świetny!
    ten drugi na podstawie Sparksa muszę obejrzec, bo mam na liście :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, Dla Ciebie wszystko jest prze-pię-kny!

      Usuń
  4. Ten miesiąc dla mnie jest totalnie związany ze studiami. Mało czasu na blogowanie, wyjścia ze znajomymi, robienie zdjeć. Obrona sie zbliża wiec trzeba dopiąć wszystko na ostatni guzik.

    "Szybcy i wściekli" bardzo mi sie podobali. Nawet nie płakałam, choć koniec filmu bardzo wzruszajacy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą piosenkę Jason Derulo!! :D Kilka wymienionych przez Ciebie także lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piosenki znam wszystkie praktycznie :) Sporo z nich lubię :)
    A filmy znam tylko 2 - na podst. Sparksa :) Oba baardzo fajne! Bezpieczną przystań mam nawet książkę. Teraz czekam na premierę 'Najdłuższej podróży', ale najpierw muszę książkę przeczytać :)
    Po maturach myślałam że pooglądam filmów, a na razie czytam książkowe zaległości przez ten tydzień praktycznie przeczytałam 3 książki :D Ale filmów i tak mam sporo do przeglądu także.. :D Myślę że jak skończą się mi seriale to będę więcej oglądać. Szybkich i wściekłych muszę obejrzeć tylko zastanawiam się czy nie zacząć od początku.. Bo w sumie oglądałam tylko za dzieciaka z bratem jakąś część sama nie pamiętam którą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo widzę Kygo u Ciebie też na topie, ja słucham go od roku nieustannie i w ogóle mi się nie nudzi, na pewno spodoba Ci się ten mix ;) https://www.youtube.com/watch?v=EzjX0QE_l8U

    Nikomu ani słowa! Genialny wciągający film, baardzo na tak! Niedawno byłam też w kinie na "Wiek Adeline", baardzo polecam!

    Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie ;) Może wspólna obserwacja?
    Pozdrawiam ;*
    www.perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja non stop słucham Major Lazer & DJ Snake - Lean On, no tak mi się podoba głos tej dziewczyny, super nuta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię i nie dziwię się, że na liście przebojów w Spotify plasuje się tak wysoko ;)

      Usuń
  9. pora nadrobić zaległosci w filmach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym miesiącu sporo czytałam, ale filmowo nieco się zaniedbałam. Chętnie skorzystam z Twojej podpowiedzi i obejrzę "Nikomu ani słowa" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziewczynę moich koszmarów kiedyś oglądałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwa ostatnie filmy widziałam i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę obejrzeć szybkich i wściekłych, bo nie udało mi się wybrać do kina :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja CI się przyzna, w maju ogldam 6 sezon pamietników wampirów;)

    OdpowiedzUsuń
  15. a teraz jestem w etapie oglądania Warsaw Shore a czekam na kolejny sezon The Originals <3
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczynę Moich Koszmarów oglądałam kilka lat temu, przyjazny, ale nie powala. :D Aczkolwiek na nudny wieczór w sam raz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet nie wiedziałam, że to Bruno Mars śpiewa tą piosenkę :) A filmy na podstawie powieści Sparks'a muszę obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Film bezpieczna przystań oglądałam już kilka razy! Uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger