• Senkara • Kokosowe mydło do pędzli

Pewne czynności są obowiązkowe, jednak nie zawsze chce się nam je wykonać. Jedną z nich było dotychczas dla mnie mycie pędzli do makijażu. Szlag mnie trafiał jak trzeba było zmoczyć pędzel, namyślić go, pocierać i silikonowe akcesoria (które jeszcze trzeba było odnaleźć), płukać, przy czym kilkukrotnie zmieniać wodę lub końcowo i tak pracować pod bieżącą wodą. Na Instagramie trafiłam na polecenie produktu do czyszczenia pędzli i wiedziałam, że muszę go wypróbować. Zatem przy najbliższej okazji na Ekocudach odszukałam stoisko marki Senkara i kupiłam kokosowe mydło do pędzli.


Naturalny, prosty skład, słuszna idea i coś więcej niż akcesorium do mycia i pielęgnacji pędzli - to musiało skończyć się sukcesem. Mycie pędzli nigdy nie było tak proste i przyjemne. Wystarczy tylko zwilżyć pędzel pod bieżącą wodą i kolistymi ruchami zacząć czyścić pędzel o powierzchnię mydła. W czasie tego zabiegu wytwarza się piana, którą następnie należy wypłukać z pędzla pod bieżąca wodą i odłożyć go do wyschnięcia. Po umyciu wszystkich pędzli należy opłukać mydełko i pozostawić je do wyschnięcia lub osuszyć ręcznikiem - najważniejsze to nie zostawiać stojącej wody w pojemniku. Pędzle po umyciu mydłem kokosowym są delikatnie pachnące, a także miękkie i przyjemne w dotyku, dzięki czemu nie trzeba stosować odżywek.

Oprócz skutecznego działania jestem również zadowolona z formy opakowania. Otwierając plastikowe pudełeczko (szkoda, że nie szklane jak w pozostałych kosmetykach, ale rozumiem to pod kątem użytkowania) widzimy, że wypełnione jest do połowy. Nie bez powodu - dzięki temu właśnie nie musimy angażować więcej do mycia pędzli niż tylko tego pudełeczka. Powstała piana zostaje w środku, więc wystarczy ją wypłukać jak wspomniałam wcześniej, natomiast ranty pilnują, aby pędzel nam się nie omsknął i nie wypadł 'poza burtę'. 


Naturalny, wegański, polski kosmetyk, z autorskiej receptury, który przed wejściem na rynek przechodzi szereg testów i badań. W dodatku właścicielka marki prowadzi współpracę z katedrą biotechnologii środków leczniczych i kosmetyków jednej z najlepszych uczelni w kraju Politechniki Warszawskiej, co gwarantuje unikatowe i wysokiej jakości składy, takie jak tego mydełka:

Skład: Sodium cocoate (zmydlony olej kokosowy), Aqua (woda), Aroma (kompozycja zapachowa), Coumarin (kumaryna)* /*składnik kompozycji zapachowej


A Wy jak i jak często myjecie pędzle?
Jesteście zainteresowani tym produktem?

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajne mydełko, chętnie wypróbuję :) Do swoich pędzli używam szamponu, a ostatnio olejku do demakijażu, świetnie sobie radzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myję pędzle zwykłym mydłem lub łagodnym szamponem. Nie przeszkadza mi pocieranie o silikonową myjkę itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa, wcześniej jakoś nie widziałam tego produktu nigdzie, a też bym kupiła na ekocudach :). Przy okazji zakupów, jeśli będzie, kupię sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuszą mnie ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda fajnie :) Ja aktualnie mam mydełko firmy Hakuhodo, które przywiozłam ze sobą z Japonii. Jeszcze nie używałam ale jestem go ciekawa. Myślę, że w przyszłości sięgnę po Twój produkt bo wygląda bardzo obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi ciekawie. Ja pędzle myję olejkiem Isana lub szamponem dla dzieci. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek Isana to jeden z bardziej chwalonych produktów do tego celu, ale jeszcze go nie próbowałam ;]

      Usuń
  7. Swietne mydelko, chetnie je poznam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe mydełko ;) Ja osobiście staram się czyścić akcesoria zaraz po użyciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kokos super, ale ja tak wielu pędzli nie używam, poza tym myje często i nie są aż tak brudne, szybko idzie mi pranie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo miło wspominam hydrolaty tej firmy i pewnie jeszcze na coś od nich się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno w tym roku poznam to mydełko do mycia pędzli :) Ja ostatnio pędzle myję dwoma "niewypałami" do włosów (w moim przypadku) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ej o takie coś mnie bardzo ciekawi! chcę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger