❆ Świąteczny manicure ❆ ✮ Neess Czerwony i wściekły + Indigo Pixel effect ✮

Moje pazurki mają właśnie chwilowy oddech - są skrócone, niech odrosną znowu silne i mocne - nie chcę wejść w nowy rok z ogryzkami. Chciałabym Wam pokazać mój poprzedni bardzo prosty, a jakże efektowny manicure jeszcze na dłuższych paznokciach. Nosiłam je z dumą, ale uważam, że mogą one być genialną, szybką propozycją na świąteczny manicure. Czerwień wszak nieodłącznie kojarzy się z Bożym Narodzeniem, natomiast odrobina blasku sprawi, że takich paznokci nie powstydzimy się również w sylwestrową noc


W ramach akcji wprowadzenia hybryd Neess do sprzedaży w drogeriach Natura pod koniec października został zorganizowany kobiecy event na warszawskim Targówku. Można było spotkać się na żywo z Cleo, zapoznać się z marką, a także zrobić sobie manicure produktami marki u dziewczyn z Boskie paznokcie. Dla określonej ilości blogerek przygotowano również paczki ambasadorskie Neess. Dzisiaj prezentuję jeden z nich, a mianowicie Czerwony i wściekły. Postawiłam na klasyczną czerwień z dodatkiem błysku mojego ulubionego pyłku, czyli Indigo pixel effect Kopciuszek.


Lakiery hybrydowe marki Neess to dziecko znanej marki kosmetycznej Donegal. Niczym nie odbiegają od znanych i popularnych marek. Występują w dwóch pojemnościach 4 i 8 ml i kosztują odpowiednio 17, 99 i 29,99 zł. Są średnio gęste - łatwo się nimi pracuje nie zalewając przy tym skórek. Otrzymując na evencie katalogi kolorów zostałyśmy z przykrością poinformowane, że są już nieaktualne, ponieważ wyszło już sporo nowych kolorów! Wielkie wow, dla tak szybkiego poszerzania asortymentu barw - domyślacie się jak duży wybór kolorów to zwiastuje? Marka w swojej ofercie posiada również piękne ozdoby do paznokci - pyłki oraz naklejki. Najnowszy, jednorożcowy efekt błysku połączony z naklejkami w różnych wzorach już jest na mojej wishliście.

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszło! Faktycznie taki świąteczny manicure! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też zauważyłeś, że mieni się na złoto? :)

      Usuń
  3. Ostatnio powoli przekonuję się do czerwieni na paznokciach :). Bardzo ładnie Ci wyszło z tym złotym akcentem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham wszystko co czerwone ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Ja właśnie tez muszę coś świątecznego zmalowac, ale nie mam weny :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie :) ja już na świąteczne mam pomysł, też czerwień :) tylko na razie brak determinacji i czasu by zrobić :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Mani i na święta i na sylwester będzie pasowało;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, jakie cudo <3 Takie proste, ale nieoczywiste, super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne paznokcie, ładnie wygląda to złotko na czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne :) świąteczne, ale ten błysk dodaje im szyku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! U mnie również gości czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwień zawsze wygląda idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwień na święta obowiązkowo! 😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger