❆ Christmas wishlist ❆ czyli Drogi Mikołaju..

Mikołajki już za nami, a więc teraz czas będzie niemiłosiernie zasuwał po to, aby za chwilę dzielić się opłatkiem w blasku choinki. Święta coraz bliżej, a choć nie wiadomo co znajdziemy pod choinką, to na pewno każdy z nas ma w głowie swoje pragnienia i potrzeby, swoją małą wishlistę, która wyjątkowo by nas uszczęśliwiła. Uwielbiam przeglądać Wasze wishlisty - jak zawsze podkreślam, że życzę Wam ich spełnienia, a zarazem dla mnie są inspiracją na prezenty dla bliskich. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam co mi się śni po nocach i o czym w tym roku piszę Mikołajowi.. 

nowy portfel

Mój obecny jest już zdecydowanie wysłużony. Dalej bardzo go lubię, ponieważ mimo, że jest mały, to mieści wszelkie karty, monety i banknoty, jednak coraz bardziej zawstydzam się wyciągając go z torebki. Obecnie chłopak podpowiada mi, abym sprawiła sobie taki większy i szczerze przyznam, że mam kilka typów w Sinsayu - cenę mają przystępną, więc jeśli nie będzie mi z takim wygodnie, to nie będzie płaczu za wydanymi monetami.

❆ nowe perfumy ✔

Większość z Was na pewno wie, że uwielbiam wody toaletowe Calvina Kleina. Ostatnio przyjaciółka polecała mi zapach Beauty i ten właśnie flakonik otrzymałam wczoraj na Mikołajki od mojego ukochanego, więc jedna pozycja jeszcze przed Bożym Narodzeniem się odhaczyła ;)

❆ nowa płyta zespołu U2

Od samego początku, gdy tylko pojawił się singiel You're the best thing aobout me promujący płytę Songs of experience wiedziałam, że muszę ją mieć. Uwielbiam wszystkie hity tego zespołu, może pora na pierwszą płytę w moich zbiorach?

❆ nowe pędzle

Dwa domy - mój i chłopaka to za dużo dla moich pędzli. Część trzymam u siebie, część u niego, jednak zawsze gdzieś brakuje mi jakiegoś pędzla do makijażu. Uważam, że nowe pędzle rozwiązałyby problem, choć z pewnością nie aż tak, jak wspólne mieszkanie. Jednakże musicie przyznać mi rację, że zakup pędzli będzie tańszy niż nieruchomość. Rozmyślam nad Zoevą, którą wszystkie dziewczyny chwalą - nie musi być od razu cały komplet, jeden, dwa lub trzy na start w zupełności wystarczą.


❆ zegarek Paula Hewitta i bransoletka ancuff

Zeszłoroczne marzenie o zegarku Cluse zakończyło się jedynie podróbką z aliexpress. Przyznaję, że Hewitt marzył mi się jeszcze przed Cluse, jednak w naszym kraju były bardzo ciężko dostępne, jednak obecnie można je spotkać w kilku sieciach oferujących zegarki, więc Mikołaj ma znacznie ułatwione zadanie. Do zegarka chciałabym jeszcze bransoletkę ancuff w kolorze pasującym do koperty. Oglądam mnóstwo inspiracji na takie zestawy na instagramie - prezentują się wspaniale!

❆ kolczyki inspirowane origami

Niesamowicie wpadły mi w oko - są piękne, nieoczywiste i choć rozbudowane, to takie minimalistyczne. Widziałam je w kilku sklepach jubilerskich i bardzo przypadły mi do gustu. Są różne wzory - diamenty, liski, ptaki - to najpopularniejsze jakie widziałam.

 miętowe rękawiczki

Nigdy nie przepadałam za zimą, ponieważ zawsze wszystkie sweterki mnie gryzły, a kurtki sprawiały, że nie miałam się jak ruszać, jednak od kiedy jestem szczęśliwie zakochana polubiłam tę porę roku - rzucanie się śnieżkami, wspólne spacery po rozświetlonych świątecznymi iluminacjami uliczkach, ogrzewanie się poprzez przytulanie i trzymanie za ręce.. w rękawiczkach będzie zdecydowanie cieplej! Akurat kompletuję sobie zimowe akcesoria - mam już czapkę, szal, brakuje tylko ich - miętowych rękawiczek.

❆ matowy top hybrydowy

Ostatnio znowu zakochałam się w inspiracjach matowych paznokci, jednakże ostatnio noszę na paznokciach praktycznie cały czas hybrydy, więc przydałby się adekwatny top. Ostatnio wpadł mi w oko Veolur top z Neonail. Oczywiście nie pogardziłabym również świątecznymi bombkami tej marki ani kolekcją Star glow.

❆ naklejki na paznokcie Unicorn by Neess

Ostatnio odkryta przeze mnie marka lakierów hybrydowych wypuściły coś, co miłośniczki paznokci i jednorożców z pewnością przyjmą z otwartymi rękoma. Naklejki Unicorn - proste w aplikacji, różne wozry dające efekt poświaty i połysku na paznokciach to niesamowity pomysł na odmianę nawet jednokolorowego manicure.


W sferze kosmetycznej jest minimalistycznie - mam wiele kosmetyków, spore zapasy, więc nie ma sensu ich powiększać. Kilka pięknych drobiazgów na pewno uszczęśliwiłoby mą duszę, owiało elegancją od święta i na co dzień. Myślę, że w tym roku postawiłam na same konkrety - rzeczy, które będę używała, a nie będą biernie stały i zbierały kurz. Z takich rzeczy marzy mi się jeszcze czarna patera/taca z lustrem na dnie, na której ustawiłabym flakoniki perfum na toaletce. Zobaczyłam gdzieś taką na instagramie, jednak umknęła mi, a teraz szukam jej bezpowrotnie - może widzieliście coś takiego? Koniecznie dajcie znać! 

16 komentarzy:

  1. Taki portfel sama bym chętnie dostała

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tak ogromną wishlistę, że aż się boję na nią patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pędzle bym chetnie przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolczyki! Ja bym chętnie przygarnęła taki wisiorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miętowe rękawiczki extra!:) Mi się marzą perfumy Daisy Dream Kiss od Marca Jacobsa albo I Love Love od Moschino :) i kilka innych rzeczy o których niedawno pisałam :) udanego skreślenia rzeczy z listy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj pędzelki to ja też bym chciała, bardzo

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzle Zoevy mam sporo czasu i są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to marzę o takim dobrym zegarku! :)

    Zapraszam na nowy post :-)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzle Zoevy też mi się marzą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Portfel to i ja bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zegarek mam :). Portfel dla mnie musi byc odpowiednio duzy, ale banknoty wchodzily bez zginania sie. Kolczyki takie tez juz przetestowalam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne propozycje - like!
    Od siebie mogę dodać info, że w sklepie http://streetkingwear.com/ kupiłam sobie ostatnio ten damski T-shirt i jestem mega zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowy portfel i mnie bardzo by się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  14. ojj nawet jkabys zamieszkała z chłopakiem to pędzle i tak by się przydały! pędzle zawsze się przydadzą :DDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger