• YANKEE CANDLE • Vibrant saffron

Wybór zapachu to ważna sprawa. Dobrze dobrane perfumy nie tylko zapewnią nam pewność siebie, ale także są w stanie podkreślić chwilę. Każda szanująca się kobieta posiada flakonik na co dzień i na wieczór. Wiele kobiet decyduje się również na zakup specjalnego zapachu z okazji dnia ślubu. A jak jest z zapachem w domu? Kiedyś nie było szału na pachnące dodatki do domu - z babcinych opowieści kojarzę lawendowe saszetki na mole i kadzidełka, które były powiązane stricte z religią. W dzisiejszych czasach królują jednak rozmaite formy zapachów do domu. Jedną z nich są oczywiście wosku zapachowe. Zapachy są dobiera do pory roku czy okazji - np powstają specjalne serie świąteczne. Marka Yankee Candle dba jednak o każdą okoliczność i ma w swojej ofercie zapachy na jesień. Cięższe, bardziej wyczuwalne - a jaki jest zapach szafranu z jesiennej kolekcji Q3 2017 Fall in love?


Vibrant saffron to zapach perfumeryjny z delikatną, orientalną nutą. Zdecydowanie wyczuwalna jest w nim słodycz, jednak nie do końca jestem pewna czy jest to obiecywana wanilia. Jak najbardziej jestem pewna obecności anyżu w zapachu - jednak jest zdecydowanie delikatniejszy niż w wosku Star anise orangeZapach szafranowego wosku jest otulający, jednak jego moc nie zwala z nóg, czego początkowo bardzo się obawiałam. Dla mnie to duży plus, ponieważ tak charakterystyczne zapachy nie zawsze każdemu podchodzą. Dzięki ograniczonej mocy zapach można sobie spokojnie dawkować dorzucając kolejne kosteczki do kominka. Dla zainteresowanych na stronie Goodies zapach występuje w pełnej gamie - od wosku po dużą świecę.


A jaki wosk pali się dzisiaj u Ciebie w kominku?

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystkie woski Yankee <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szata graficzna przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. orientalne nuty to nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. za anyżem nie przepadam ale może w tej orientalnej kombinacji nie drażniłby mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach kuszący, ale nie wiem czy nie wywołałby u mnie bólu głowy ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba by mi sie nie spodobał ten zapach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger