Projekt denko! Styczeń 2013

Czyli kolejne zestawienie zużyć kosmetyków.
W grudniu nie było denka, teraz jest, ale nie zbyt duże (zwracając uwagę, że szampon, żel pod prysznic czy płyn kąpieli są zużywane nie tylko przeze mnie).

1. Joanna Naturia - żel pod prysznic - odświeżający
Otrzymany w ramach współpracy z marą Joanna, KLIK
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE inny zapach np jeśli nie będę miała do wyboru kremowego żelu

2. Dax Cosmetics, Perfecta - Beauty mask - maseczka oczyszczająca
Mily zapach gruszki, ale jednak coś nie porządanego się działo z moją cerą.. KLIK
RACZEJ NIE KUPIĘ PONOWNIE

3. Laura Bogatti  - dezodorant perfumowany - Oceanic
Świeży powiew oceanu zawarty w niewielkiej buteleczce. Lubię mieć wiele zapachów, a że był niedrogi od razu do mnie trafił. I całkiem mi się podobał ;)
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE

4. Stara Mydlarnia - żel do kąpieli - Algae
Jego recenzja już jest od dawna, ale oszczędnie go używałam ;) KLIK
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE

5. Ziaja - krem - Masło kakaowe
Krótka, raczej pobieżna recenzja porównawcza z początków mojego blogowania KLIK
Ten kremik stał się początkiem mojej miłości do kosmetyków Ziaja z serii kakaowej :>
KUPIĘ PONOWNIE, ale najpierw wypróbuję resztę kosmetyków z serii

6. Ziaja - masło do ciała - Masło kakaowe
Świetne masło, idealny zapach i konsystencja, mój faworyt. KLIK
KUPIĘ PONOWNIE

7. Nivea Visage Young - tonik oczyszczający - Stay clear
Jeden z najlepszych toników jakich używałam. Świetnie oczyszcza twarz, dobrze sprawdza się też przy demakijażu ;) Delikatny zapach i formuła - nie podrażnia oczu.
KUPIĘ PONOWNIE

8. Timotei - szampon do włosów - Wyrazisty kolor
Głównie przeznaczony do włosów farbowanych, podłączałam się do użytkowania mamy po farbowaniu włosów szamponetką. Wydaje mi się, że trochę wysusza włosy..
NIE KUPIĘ PONOWNIE

9. Bath Cosmetics - płyn do kąpieli - nawilżający
Niewielki, ale ładnie się pieni i pachnie. Jednak bardziej podchodzą mi Biedronkowe płyny do kąpieli.
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE

10. Dentalux - płyn do higieny jamy ustnej - Mouthwash X-tra mint
Kolejny płyn do higieny jamy ustnej - taka o płukanka. Mocno miętowa, jak obiecał producent ;)
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE

11. Avon - EDP - Dream Life (próbka)
Mocny zapach, jednak nie trafił w moje serce swoją nutą zapachową.
NIE KUPIĘ PONOWNIE

Tym razem pojawiły się kosmetyki, których już raczej nie kupię. Ostatnio takich typów nie miałam KLIK.
Co przyniosą kolejne miesiące?
Zobaczymy :)
Już zaobserwowałam kilka kosmetyków, które do końca lutego wykończę.
Teraz czas na kolejne zużywania :)

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki Ziaja, a masło kakaowe jest moim ulubieńcem, choć dawno nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś krem z tej serii kakaowej.. cudnie pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem przyzwoite z nich kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger