❆ CHRISTMAS WISHLIST ❆ CZYLI DROGI MIKOŁAJU.. 2019

Tradycją już się stało, że w grudniu zamieszczam małą wishlistę - zestawienie rzeczy, które ucieszyłyby mnie znalezione pod choinką. Są to różne produkty, jednak takie, które wiem, że z pewnością by się przydały i nie zmarnowały się. I choć mogłoby się zdawać, że w tym roku takie zestawienie już się nie pojawi, to jednak na ostatnią chwilę, 10 dni przed świętami wrzucam moje zachcianki - a nuż coś z nich stanie się dla Was inspiracją na prezenty dla bliskich? Oczywiście jak na blogerkę urodową przystało znalazły się tutaj produkty z kategorii kosmetycznej i od nich w dniu dzisiejszym zaczniemy.


❆ top volur Neonail
W zeszłym roku niestety nie znalazłam go pod choinką, a i później tak się zadziało, że go nie nabyłam. Przeglądając zeszłoroczną wishlistę przpomniałam sobie o nim i tym razem również sobie go zażyczę.

❆ olejek do demakijażu Resibo
Wciąż słyszę dużo pochwał w kierunku tej marki i przyznam, że jestem nimi zachwycona. Drugi powód to chęć wypróbowania olejku w codziennym rytuale demakijażu, gdyż moja cera ostatnio jest nieco przesuszona, a w tym produkcie widzę dodatkową moc jej odżywienia.

❆ peelingi Body Boom
Moim niekwestionowanym ulubieńcem jest zdecydowanie Rześka mięta - uwielbiam efekt chłodzenia jaki daje. Zimą jednak chętnie wypróbowałabym inne wydania tego produktu - może mango, kokos lub banan? Nie pogardziłabym również żadną nowością - aktywnym węglem, shimmer gold, a i wersja przeznaczona dla mężczyzn skradła me serce - mowa o tobbaco&cool appple.

❆ olejek do ciała lub peeling Hagi
Marka poruszyła me serce podczas jesiennych targów Ekocuda w Warszawie. Przyznam, że olejek do ciała z chia i drobinkami złota siedzi mi w pamięci. Nie ukrywam również, że peeling tej marki również chętnie bym wypróbowała.

❆ nowa suszarka
Ostatnia rzecz z kategorii beauty to nowa suszarka. Obecna Remington Protect sprawuje się nienagannie, jednak sęk twki w tym, że musiałabym ją targać od siebie do chłopaka i od chłopaka do siebie. Zależy mi na dużej mocy, aby szybko wysuszyć włosy i chętnie wypróbowałabym coś z BaByliss z lini projektowanych we włoskim stylu.. lub pozostała wierna marce Remington :)





Zdaję sobie sprawę, że karty podrunkowe czy vouchery to dla niektórych prezenty po najniższej linii oporu. To tak jakby dać kopertę, ale wartość prezentu można wtedy wykorzystać w konkretnym miejscu. I choć mogłabym wyliczać różne sklepy, gdzie przeznaczony fundusz by mnie ucieszył, to jednak największą radość sprawiłby mi voucher Katalog marzeń, gdyż od lat marzy mi się choćby skok ze spadochronem! czy Lock me, ponieważ escape roomy stanowią moją zajawkę już prawie pół roku.

❆ siedzisko (fotel) do toaletki
Już ze 2 lata minęły odkąd zmieniłam meble, a wciąż brakuje mi nowego siedziska do mojej toaletki Malm. Pozostając przy meblach z Ikea chyba najbardziej pasowałby mi biały fotel Skruvsta, ale wciąż nie jestem go pewna. Ostatnio ponownie wertując internet natrafiłam na podobne rozwiązanie ale na nóżce zamiast kółek i przyznam, że wygląda bardziej elegancko.

❆ nowa torebka
Tego roku szczególnie zauroczyła mnie kolekcja torebek Macieja Zienia, która pojawiła się w Biedronce. Choć w regularnej cenie raczej bym się na nie nie skusiła, to po obniżce brałabym! Niestety w moich okolicznych się wyprzedały, ale cóż.. pomarzyć dobra rzecz. Najchętniej przygarnęłabym coś podobnego do bordowej w mym kolażu. Ważne jest dla mnie aby, była pojemna i w miarę elegancka - połączenie paska z łańcuszkiem skradło me serce.

❆ płyta Organka
Gdybym chciała przeanalizować moje tegoroczne odkrycia muzyczne to z pewnością muszę wskazać na twórczość Organka czy Podsiadło. Generalnie jakoś idę w kierunku muzycznym Męskiego Grania. Krążek Organka Czarna Madonna zawiera moje ulubione hity takie jak Wiosna czy HKDK.


To już koniec konkretów na mojej tegorocznej wishliście - i tak czuję, że przegięłam z kosmetykami! Oprócz takich sprecyzowanych rzeczy z pewnością ucieszyłby mnie kobiece błyskotki. Jak zawsze kolczyki, może jakaś bransoletka - np coś nowego z Lilou albo jakaś trwała, choć delikatna bransoletka pasująca do mojego zegarka Hewitta. Z roku na rok jednak coraz bardziej doceniam prezenty niespodzianki i starania najbliższych, którym zależy by prezentem wywołać na mej twarzy uśmiech.

8 komentarzy:

  1. Piękny ten fotel wypatrzyłaś :) U mnie tych torebek było sporo, ale bordowe wyprzedały się na początku ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, żebyś znalazła pod choinką wszystkie te prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zatem nie pozostaje mi nic innego jak tylko życzyć Ci spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy masz na wishliście! Przygarnęłabym ją!

    Fotel fajny, choć ja nie mam nawet toaletki i byłabym zachwycona, gdyby Mikołaj mi ja przyniósł (razem z miejscem na jej postawienie!) :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna lista :)
    Aby mikołaj się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę, aby chociaż część tych marzeń się spełniła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż muszę i ja takową stworzyć, bo jak sobie przypomniałam moje dotychczasowe wishlisty to wszystko się spełniło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger