• Nutka • Odświeżający i nawilżający mus pod prysznic - piwonia i słodki migdał

Nigdy nie ukrywałam, że produkty kąpielowe to moja ulubiona i najszybciej zużywana kategoria kosmetyków. Od kosmetyków do mycia ciała nigdy nie wymagałam wiele - ładny zapach, dobre oczyszczenie i wszystko. Wybieram je więc zatem zwykle z tańszej półki cenowej, gdyż i tak spłyną z pianą do odpływu, jednak czasem w moje ręce wpadnie coś droższego, albo naturalnego.. Takim właśnie kosmetykiem w ostatnim czasie był fitokosmetyk marki Nutka odświeżający i nawilżający mus pod prysznic i do kąpieli piwonia i słodki migdał. Kosmetyk trafił do mnie w jednym z kosmetycznych boxów, a ja sama ustawiłam go w kolejce myjadeł, jednak nadszedł czas na kilka słów o nim.


Kosmetyk mieści się w miękkiej tubie o nietypowej pojemności 222 ml, która pozwala na wygodną aplikację i wydobycie produktu do ostatniej kropli. Produkt nie jest zbytnio gęsty, powiedziałabym, że ma konsystencję nieco lejącą, na szczęście bez uszczerbku na jego wydajności. Pomimo, iż producent określa kosmetyk jako mus pod prysznic i do kąpieli, ten ma żelową konsystencję koloru czerwonego z żółtymi drobinkami i charakteryzuje się nieoczywistym zapachem z delikatną nutą kwiatów. Warto również zwrócić uwagę na design opakowania - grafik stworzył naprawdę udaną kompozycję!

Najbardziej zaskoczyło mnie działanie produktu - dokładne, ale delikatne oczyszczenie ciała (brak SLES). Mus delikatnie się pieni - przy pocieraniu ciała zaczyna się bielić, nie jest o typowa, puszysta piana, ale wykazuje wręcz działanie subtelnie nawilżające. W związku z moją suchą skórą, ale również porą roku po kąpieli mimo wszystko nawilżam ciało balsamem, jednak gdyby ten kosmetyk trafił do mnie na przykład latem, to małe lenistwo czy zapomnienie nie skutkowałoby małą pielęgnacyjną tragedią.

Mus pod prysznic i do kąpieli występuje w czterech wariantach - oprócz piwonii i słodkiego migdała dostępne są również gruszka i bergamotka, len i echinacea oraz czara porzeczka i białe kwiaty. W ofercie marki znajdziemy również szampony, mydła, emulsje do higieny intymnej. Warto zaznaczyć, że Nutka to młoda marka na polskim rynku kosmetycznym ze wspaniałą ideą: 

Wierzymy w siłę natury. Czerpiemy z niej to, co najlepsze i wzbogacamy o naszą specjalistyczną wiedzę i doświadczenie.
Efektem naszej pracy jest NUTKA - SERIA FITOKOSMETYKÓW NA KAŻDY DZIEŃ


19 komentarzy:

  1. Bardzo mnie kusi ten mus. Lubię zapach migdałów w kosmetykach :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, że ja go chyba mam w kolejce? :P a raczej kolejki nie ma, ale zapominam o jego istnieniu, więc kupuję na bieżąco jakiś inny ;)
    Wydaje się fajny, mam nadzieję, że skład faktycznie tak naturalny jak w obietnicach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam żel pod prysznic i szampon tej marki, ale jeszcze żadnego z tych kosmetyków nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja od jakiegoś miesiąca przerzuciłam się na pianki pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba przyznać, że szaty graficzne tej marki są śliczne. Bardzo mnie ciekawi zapach tego musu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nutka ma całkiem fajne te produkty, dwa udało mi się już poznać z Shiny Boxa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten mus, ale w wersji gruszka bergamotka. Bardzo przyjemny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego produkty ale ta marka mnie bardzo interesuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. czy ta marka jest cruetly free?

    OdpowiedzUsuń
  10. Marka od dawna mnie interesuję, więc pewnie niebawem na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam tej marki wcześniej, ale chyba warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezentuje się bardzo fajnie :) jak gdzieś trafie to na pewno przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie kosmetyki i naprawdę muszę się powstrzymywać od nich 😂

    OdpowiedzUsuń
  14. Miąłam mus z tej firmy i latem go używałam:) Polubiłam go:)

    OdpowiedzUsuń
  15. na pewno polubiłabym za zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej Malenka, ciesze sie że dalej blogujesz. :) Ja wkońcu zaczynam spowrotem się bawić w blogowanie, po długiej przerwie.
    Nawet zainwestowałem w swoją domene i teraz mój adres to www.zoles.pl , chociaż na starym (zoles.blogspot.com) też się dostaniesz.
    Pozdrawiam, :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią przetestuje jak uda mi się gdzieś trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niech no tylko wypłatę dostane :) to będzie pierwsza rzecz jaką kupie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger