• Nivelazione • zabieg S.O.S. do rąk i paznokci

Zima rozgościła się u nas w najlepsze. Pięknie ośnieżone drzewa, białe krajobrazy, mróz malujący wzory na szybach samochodów - te zabiegi pani zimy tworzą niesamowite wrażenie, zwłaszcza, że kazała na siebie tak długo czekać. Niestety jak zwykle są dwie strony medalu. W moim przypadku jest to przesuszona skóra dłoni. Mróz i wiatr oddziałuje na nią gdy zapomnę rękawiczek, gdy skrobię szybę samochodu lub odśnieżam chodnik wokół domu, a z kolei w pomieszczeniach ciepło płynące z ogrzewania, suche powietrze. W taki sposób tworzy się mała katastrofa. Właśnie w ostatnich dniach przypomniał mi się zabieg do rąk i paznokci z witaminą C, który wykonywałam sobie jakiś czas temu. Jesteście ciekawi jak się sprawdził?


Witamina C ostatnio stała się tak popularna jak swego czasu olej arganowy. Każda marka stara się mieć w swojej ofercie produkt lub najlepiej całą serię poświęconą witaminie C. Jak widać na zdjęciu jedną z nich jest dziecko Farmony, czyli Nivelazione, które poznaliście na moim blogu dzięki kosmetykom do stóp. Zestaw do zabiegu na dłonie i paznokcie, o którym dzisiaj piszę otrzymałam jako nagrodę w konkursie zorganizowanym przez Meet Beauty & Farmonę-Nivelazione.

Zobacz także: #NOWESTOPYNIVELAZIONE, czyli pielęgnacja nie tylko latem
Zabieg na dłonie i paznokcie jest podzielony na trzy kroki - pierwszy to peeling, drugi to serum do paznokci, a trzeci to maska do dłoni, po której nałożeniu zakładamy jeszcze rękawiczki dla wzmocnienia efektu. I tutaj wyrażę swoje zdziwienie - rękawiczki w opakowaniu dostajemy zwykłe foliowe, niczym spożywcze, jednak faktycznie wzmacniają efekt, ponieważ utrzymują ciepło.
Peeling do rąk miał za zadanie złuszczyć martwy naskórek, wygładzić dłonie i przygotować je do reszty zabiegu, aby skóra chłonęła maskę i w tej roli sprawdził się bardzo dobrze. Ładnie pachniał i nie podrażnił moich dłoni.
Serum do paznokci według producenta miało wzmocnić, zregenerować i poprawić kondycję płytki paznokcia oraz nawilżyć skórę wokół nich i zmiękczyć skórki. Tutaj niestety szału nie było, nie zauważyłam poprawy stanu moich paznokci, jednak co do skórek wokół nich byłam zadowolona. Zmagam się z suchymi skórkami, które zdarza mi się zadzierać, co nie wygląda estetycznie, natomiast serum widocznie je zmiękczyło i utrzymywało w dobrym stanie. Dodam, że serum w saszetce wystarczyło na więcej niż jednorazowe użycie - stosowałam je jeszcze przez kilka kolejnych dni.
Maska-kompres do rąk miała najważniejsze zadanie, czyli długotrwale nawilżyć dłonie, nadać im gładkość, wyrównać koloryt skóry, załagodzić podrażnienia i wstrzymać proces starzenia się dłoni. Przyznam szczerze, że nie spodziewałam się długofalowego działania maski, więc nie napiszę teraz, że kosmetyk się nie sprawdził. Długotrwałe nawilżenie da nam regularna pielęgnacja, a maskę potraktowałam jako okazyjną - maska przed większym wyjściem przywróci dłonie do właściwego stanu - wygładzi skórę na dłoniach i nawilży ją sprawiając, że dłonie będą delikatne jak pupcia niemowlaczka. Efekt utrzymuje się przez kilka dni, jednak jak wspomniałam okazyjnie wypada bardzo fajnie.


Zabieg S.O.S. do rąk i paznokci Nivelazione to bardzo fajny zestaw dla poprawy stanu naszych dłoni tu i teraz. Nie jest to efekt na dłużej, ale potrafi błyskawicznie poprawić wygląd. Koszt takiego jednorazowego zabiegu nie jest wysoki, ceny wahają się w okolicy 10 zł. Moim zdaniem zestaw warty wypróbowania w zaciszu domowego SPA - bynajmniej mnie cieszą takie chwile odpoczynku - wysmarowane dłonie są wyłączone z prac domowych, można pooglądać ulubiony serial ;)

16 komentarzy:

  1. Jak gdzieś zobaczę to się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby się taki zabieg ; w tym roku wyjątkowo mam przesuszoną i popękaną skórę dłoni

    OdpowiedzUsuń
  3. nie stosowałam kosmetyków z witaminą C a co dopiero taki zabieg na dłonie. Ciekawe, czy przypadł by mi do gustu :) Krem w sprayu do stóp z tej firmy był moim strzałem w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś zawsze mi brakuje czasu na pielęgnację dłoni :) a jak już coś na nie nałożę to przypominam sobie że muszę coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie przed jakimś wyjściem jestem z atakim produktem

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety bez składu nic nie jestem w stanie stwierdzić bo moje dłonie nie wszystko tolerują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Firmę znam w sumie jedynie z pakietów które dostałyśmy na MB (polubiłam się z deo :D) Taki "sosowy" zabieg na pewno ma swoje plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na razie nigdy nie wpadły w moje oczy. Ale po tej recenzji na pewno się skuszę. Moje dłonie wołają o pomstę do nieba. Chociaż fajnym sposobem jest jeszzcze maść z witaminą A, na noc a na to rękawiczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, nigdy nie używałam takich gotowych zestawów do pielęgnacji swoich dłoni ;)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Ale fajne :) Przydałoby mi się takie coś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje krzyczą i piszczą o taki zabieg, super♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Stosowałam róznego typu zabiegi i maski, ale na stopy, i aż wstyd się przyznać, ale nigdy jeszcze nie próbowałam czegoś tego typu do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim dłoniom też by się przydało takie SPA. Lubię ich kosmetyki do stóp, więc może i na coś do rąk się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger