• Kringle Candle • Lighthouse point

Ten tydzień stał się u mnie oficjalnym początkiem palenia świec i wosków. Powoli nadrabiam zaległości - wszak to, że dla mnie było za ciepło na podgrzewanie się świecami nie oznaczało, że nie wychodziły żadne nowości. Póki co powracam do kupionych przed wakacjami nadmorskich zapachów. Jako pierwszy pod lupę bierzemy dziś daylight Kringle Candle Lighthouse point.


Czy ktoś z Was był kiedyś w Rozewiu? Paląc tą świeczuszkę na myśl przychodzi mi brzeg po zejściu z klifu, na którym stoi latarnia morska Rozewie. Niszczycielska działalność morza została nieco zahamowana przez wybudowanie muru, który zabezpiecza brzeg przed podmyciem, a jednocześnie tworzy barierę, o którą można się oprzeć i wpatrywać się w bezkres morza. Jak większość 'morskich zapachów' wyczuwam w nim męską woń - dla mnie to mężczyzna, który staje za mną i obejmuje mnie, kiedy ja opieram się o ten mur i przyglądam się falowaniu. W czasie palenia wyczuwalne są męskie perfumy, a jednocześnie słona świeżość płynąca od morza. Muszę przyznać, że Grey to jedynie początek męskich zapachów od Kringle Candle - jest cała masa innych, z którymi również warto się zapoznać. Zwłaszcza na samotne, jesienne wieczory.

Znacie zapachy Kringle? Jakie męskie woski lubicie?

10 komentarzy:

  1. No cóż... Twój opis jest bardzo zachęcający do poznania tej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubie ani swieczek ani woskow, bo nigdy nie moge wyczuc ich zapachow :P

    Buziaki, Asiulcowa (MalinowaBEAUTY)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam 2 woski od Kringle w ramach akcji z opiniami. Chyba czas zacząć je palić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak fajnie go opisałaś, że chętnie go poznam :) Lubię takie aromaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle cudowne zdjęcie, oddające klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. w taka pogode to i ja chetnie pale swiece i woski.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze wpadłam i to mocno w faze olejkow eterycznych, wosków, swieczek, lampionów. Boje sie sama tego, nigdy wczesniej w swoim zyciu nie odnotowałam az takiego wzrostu hahaha. Musze go miec :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też już zaczęłam sezon pachnących świec... pogoda za oknem nastraja...

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful post , Dear ♡ xoxo
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger