• Kringle Candle • Beachside

Dzisiaj kolejny dzień za moim oknem jest deszczowy i ponury. Chłód za oknem udziela mi się mentalnie, więc szukam wśród wosków i świeczek otulających zapachów. Obecnie taki znalazłam pod postacią daylighta Beachside z kolekcji Kringle Candle. Nadmorski, plażowy zapach otulający na jesień? Jak to możliwe?


Ta świeczuszka przypomniała mi lekcje geografii - takie nawiązanie do niedawnego powrotu do szkoły. Ale do rzeczy - każdy kto wyjeżdża nad morze  (zwłaszcza nad to nasze, polskie morze) dobrze wie, że woda dużo wolniej się nagrzewa, podczas gdy stąpanie po piasku momentami jest wręcz niemożliwe, ponieważ rozgrzane ziarenka wręcz parzą w stopy. Dla ciepłolubnych świetną alternatywą do kąpieli w chłodnym morzu są kąpiele słoneczne. Aby były one bezpieczne należy pamiętać o stosowaniu odpowiednich kosmetyków przeciwsłonecznych. Zapach tej świeczki to połączenie masła kakaowego występującego w wielu kosmetykach z filtrami, rozgrzany piasek i powiew od morza, który niesie ze sobą aromat orzeszków w karmelu, które można zakupić na polskich plażach. Przyznam, że choć liczyłam na bardziej świeży zapach, to nie czuję się rozczarowana. Czuję w nim urok polskich plaż, przy których stoją budki z goframi, a porządny sklepik to taki, w którym dostaniemy kosmetyki w charakterystycznych pomarańczowych opakowaniach. Jedyny minus jaki daję temu zapachowi, to delikatność. Domyślam się,  że nikt nie chciał, aby był mdlący, jednakże dla mnie jest on za słabo wyczuwalny.

A Ty jaki otulający zapach ostatnio paliłeś/aś?

8 komentarzy:

  1. U mnie wczoraj palił się Cashmere & Cocoa. Tym mnie bardzo zaciekawiłaś. Koniecznie muszę go powąchać w swojej ulubionej drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Kringle Candle ostatnio paliłam a raczej topiłam wosk - Secret :) idealnie nadaje się na chłodniejsze, jesienne wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny musi być skoro ma karmelowe nuty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Średnio mi się widział, ale opisem mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak czytam ten opis i mam ochotę na gofra :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego zapachu nie miałam, ale ciekawie go opisałaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger