Niebiesko-brązowy look i nie tylko ;)

Jak już z pewnością zauważyliście jesień tego roku nas nie rozpieszcza - już w ten weekend znacznie się ochłodziło jak również spadł śnieg. Aby jako jeszcze zdrowi ludzie doczekać choćby początku zimy należy zadbać o ciepłe ubranka, jak również o dietę - powinna zawierać dużo witamin - a na to najlepsze są owoce.
Także w tym poście czeka na Was:
niebiesko-brązowy look
propozycja podania owoców
makijaż
jak wygląda mój kapus SGGW?

Jako pierwszy chciałabym Wam pokazać budynek mojego wydziału na kampusie jaki pojawił się już w sobotę rano. Śnieg, niby zapowiadany, ale pojawił się znienacka i zaskoczył nie tylko studentów. Gdy studenci zaoczni powitali zimową aurę na kampusie ja na szczęście wylegiwałam się w ciepłym łóżku :)


Teraz pora na stonowany, ciepły outfit (z góry przepraszam Was za bardzo słabą jakość zdjęcia - nie miałam pod ręką dobrego aparatu..).
W takim zestawie możecie iść do szkoły, na uczelnię, do kościoła, na zakupy, do znajomych.. Nie ma tu żadnego ograniczenia. A wszystkie ubrania możecie wykorzystać w innych swoich stylizacjach. Jeśli dobrze przemyślicie sprawę - możecie założyć pod sweterek fajną bluzkę i po jego zdjęciu możecie błyszczeć w twoarzystwie ;) W takich ubraniach nie zmarzniecie - to Wam gwarantuję. Jeśli jednak macie wątpliwości pod rajstopy załóżcie rajstopy lub getry, a pod sweterek podłóżcie inną bluzkę na długi rękaw.
Całość stroju:
szary szal w gwiazdki
2 czarne bransoletki
czarna koszulka na ramiączka
niebieski sweterek
powycierane jeansy
ciemnobrązowe buty emu
ciemnobrązowy płaszcz

Teraz o makijażu..
Jest to bardzo prosty w wykonaniu make-up. Na twarz nakładamy fluid, korektor i róż wedle uznania.
Natomiast na powieki kładziemy jasnoniebieski cień z brokatem oraz tuszujemy rzęsy niebieskim tuszem.
Proste, szybkie, a idealnie dopełni nasz strój ;)

Teraz zupełnie z innej beczki..
Mówiłam o tym, że gdy jest zimno należy się prawidłowo odżywiać, a w naszej diecie NIE MOŻE zabraknąć owoców. Teraz wprawdzie mamy sezon na jabłka, jednak ja wolę egzotyczne owoce oraz cytrusy :)
Czasem, jak zauważam u siebie w domu, ludzie nie mają czasu albo ochoty obierać sobie owocu by złapać gryza czy dwa, tak więc najwygodniej jest obrać masowo kilka owoców i podać to w jakieś salaterce.
Dla nieprzepadających za tym przysmakiem mogę doradzić, aby włożyć kilka kawałków czekolady na zachętę - na mojego młodszego brata podziałało ;)
Przedstawiam mój mix owocowy:
mango
pomarańcza
mandarynka
gruszka
brzoskwinia

Trzymajcie się ciepło w te chłodne dni ;)

2 komentarze:

  1. Jak zawsze Piękna :*
    Lubie czytać Twoje posty, nie dlatego że jesteś moją Dziewczyną oczywiście, ale dlatego że miło się je czyta :)

    PS. a co tam czekolada robi? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekolada rozgrzewa - jest idealna na zimę :)
      Dziękuję bardzo za miłe słowa :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger