Lakiery od Stylowych! :)

Moi mili!

Dziękuję Wam za pomoc w wygraniu trzech lakierów na stronie stylowi.pl :) Był to konkurs aktywności - ja musiałam zamieścić 30 inspiracji (grafik, gifów), a do Was zwróciłam się z prośbą o rejestrację na tym portalu przez odpowiedni, wygenerowany dla mnie link.
Tak więc udało się! :) Wspólnymi siłami - oczywiście dzięki Waszej pomocy :)


Już w poniedziałek, gdy wróciłam z inauguracji rodzice powiedzieli mi, że przyszła do mnie paczka. Domyślałam się w sumie co może w niej być, lecz otwierałam ją z wielkim zaciekawieniem. W środku była mała torebeczka (taka jak na prezent) :)


A w środku trzy lakiery - jasny błękit, pomarańcz i ciemny purpurowy :) Kolory bardzo ładne, a buteleczki podobne do tych od serii lakierów z H&M'u (zdam recenzję w innym poście;)).


Lakiery nie mają podanej pojemności na opakowanku, jednak obstawiam, że wartość ta będzie wahała się w okolicach 8-12 ml. Z zewnątrz widnieje jedynie pionowy napis 'STYLOWI.PL' oraz zaproszenia na fanpage na fb.
Lakiery wydają mi się dość rzadkie. Według mnie jedna warstwa to stanowczo za mało - minimum 2 warstwy należy położyć.
Bardzo spodobały mi się natomiast ich pędzelki - wygodnie mi się nimi maluje :)

Teraz tylko zobaczymy jak długo lakier będzie utrzymywał się na paznokciu - dzisiaj już drugi dzień ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger