☄ Openbox - Wrześniowy Shinybox Coś pięknego

Wrześniowego shinyboxa wyczekiwałam bardzo długo. Nie dość, że zawsze pudełeczko jest wysyłane po 20-stym każdego, to moje dodatkowo utknęło gdzieś po drodze na poczcie. Na szczęście gdy szczęśliwie dotarło mogę cieszyć się jego zawartością. Wrześniowe pudełeczko zawierało również mały upominek dla mężczyzn z okazji Dnia Chłopaka. Jesteście ciekawi zawartości? Muszę przyznać, że tym razem było wiele produktów wymiennych, więc boxy różniły się między sobą znacząco..


Upominek dla mężczyzn stanowi żel pod prysznic STR8 Ahead (13 zł/400 ml), który podobno był wymienny 1 z 2, jednak brak listy produktów w moim pudełeczku powoduje, że nie wiem co innego można było trafić w zestawie. Upominek ten trafił do klientek, które wypełniły ankietę dotyczącą właśnie tego, czy w boxie ma pojawić się coś dla panów. Drugim wymogiem było, aby wrześniowe pudełeczko było minimum drugim w aktywnej subskrypcji lub pakiecie. Jak widać spełniłam warunki ;)


Kolejnym produktem wymiennym w pudełeczku jest naturalny dezodorant ałunowy Beaute Marrakech w sprayu (13,64zł/100 ml) to moje kolejne spotkanie z marką poprzez Shinybox (wcześniej była to woda różana). Choć mam swoich ulubieńców w kategorii ochrony przed poceniem, to z chęcią wypróbuję to nowe dla mnie rozwiązanie. Wcześniej miałam do czynienia jedynie z kryształem ałunu.


W pudełeczku znalazłam również duet szampon i odżywka do włosów Aussie w wersji travel size (7,99 zł/90ml, 7,99 zł/75 ml). Wprawdzie w najbliższym czasie nie szykuje mi się chyba żaden wyjazd, jednak miniaturki to świetny pomysł, aby sprawdzić na sobie działanie nieznanych dotąd kosmetyków.


Ostatnio w pracy koleżanka zachwalała mi kremy Biotanique do twarzy, a tymczasem będę miała okazję przetestować na swojej skórze naturalny krem odżywczy Biotanique (5,99 zł/75 ml). Ostatnio coraz lepiej idzie mi regularne smarowanie ciała, więc jest szansa, że szybko trafi do użycia, gdyż kilka produktów do ciała mam akurat na wykończeniu.


Zawsze w Shinyboxie cieszyły mnie kosmetyki niedostępne na każdym rogu, nieco droższe, bardziej premium. W tym zestawie mocno zaskoczono mnie produktem Cougar, czyli olejkiem do twarzy z brazylijską papają i kwasem hialuronowym (111zł/30 ml), który pomimo, że był produktem wymiennym to szczęśliwie do mnie trafił. Z pewnością wypróbuję ten produkt lada dzień - spodziewam się po nim wiele, ale jak będzie zobaczymy.


Kolejne miłe zaskoczenie w pudełeczku to kolejny produkt wymienny, który szczęśliwie do mnie trafił, czyli serum z kwasem hialuronowym 3% Hialu Pure (21,90/10ml). Tak się właśnie składa, że właśnie wykańczam obecnie używane serum do twarzy, więc ten produkt równie szybko trafi do użycia. Już się cieszę na widok pipety - to wygodne i higieniczne rozwiązanie.


Jestem bardzo zadowolona z wrześniowego pudełeczka. Los się do mnie uśmiechnął i trafiły do mnie same produkty, które z pewnością zużyję bez przekazywania ich dalej. No z wyjątkiem męskiego żelu pod prysznic oczywiście. Patrząc na listę produktów wymiennych (m.in. Chantal, Insight, Kueshi, Sape) mam nadzieję, że październikowe pudełeczko mnie nie rozczaruje przykładowo tandetną szminką. Trzymam kciuki za to, aby było choć w połowie tak rewelacyjne jak obecne.

5 komentarzy:

  1. Ja jestem ze swojej zawartości bardzo zadowolona ;) Moim zdaniem chyba najlepsze pudełko dotychczas ;) Wydaje mi się nawet, że żaden kosmetyk nie poleci w świat :D Mam wrażenie, że ShinyBox ostatnio znacznie poprawiło swój poziom ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój chłopak ucieszył się z tego niespodziewanego prezentu, bardzo usatysfakcjonowała mnie zawartość tego boxa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz ♥

Copyright © 2014 Maleńka bloguje , Blogger